۰ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸

جواد زنجانی از افتتاح ۳ مرکز خدمات جامع سلامت و ۲ خانه بهداشت در سطح شهرستان اردبیل با صرف ۲۲ میلیارد ریال در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ جواد زنجانی با گرامیداشت روز زمین خواستار توجه بیش از پیش مردم و مسئولان به حفظ منابع زیست محیطی از جمله آب و خاک شده بر مدیریت اصولی پسماند در شهر و روستاها تاکید کرد.

زنجانی اظهار کرد: با برنامه‌ریز‌یهای انجام یافته نظارت بر کشتارگاه‌های دام در اردبیل تشدید می‌شود تا گوشت سالم به دست مردم شهرستان اردبیل برسد.

وی با اشاره به این که نظارت همه‌جانبه‌ای بر کشتار دام در برخی روستاهای شهرستان اردبیل از جمله آراللو و دیج ویجین وجود دارد افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا گوشت سالم به دست مردم برسد.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: طرح درجه بندی قصابان برنامه خوبی است که انتظار می‌رود این برنامه در صورت تائید توسط دستگاه‌های مربوطه مبنای کار قرار گیرد.

زنجانی تصریح کرد: در حال حاضر حوزه امنیت غذایی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یافته و انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه برنامه‌ریزی هدفمندی در این زمینه داشته باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت افزود: این هفته برنامه‌های مناسبی در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود و با توجه به این که سلامت و امنیت غذایی از مقوله‌های مهم است تغذیه دانش‌آموزان نیز به عنوان یک برنامه اساسی در مدارس است و مسئولان حوزه بهداشت باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =