فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از توقیف یک دستگاه سواری سمند و کشف 100 تخته پتوی خارجی قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ"سيروس ميرزائي"در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران كالنتري 12 جانبازان حين گشت زني در سطح شهر لردگان يك دستگاه سوارس سمند مشكوك به كالاي قاچاق را متوقف كردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو 100 تخته پتوي دو نفره خارجي قاچاق به ارزش 100 ميليون ريال كشف و راننده آن دستگير شد.
سرهنگ"ميرزائي"در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي تآكيد كرد: برخورد قاطع و قانوني با قاچاقچيان كالا طي سال جاري توسط پليس شهرستان "لردگان" با قاطعيت دنبال مي شود.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    3 0
    سلام جایگاه اجتماعی خودتون و سطح اعتماد مردم رو به اخبار منتشره با انتشار این نوع اخبار بی ارزش پایین نیارین.كشور درگیر 40 میلیارد دلار قاچاق كالاست.شما خبر 100 عدد پتو به ارزش 1600 دلار رو منتشر میكنید......................
  • بی نام A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    1 0
    واقعااااا خسته نباشن، محموله فوق سری ، حساس و با ارزشی رو کشف و ضبط کردن و با هوشیاری تمام باند بزرگ قاچاق رو منحل کردن و خدارو هم شکر که با قاطعیت پیگیر این مسئله هستند