سرمربی استقلال درباره شرایط نامساعد آبی‌ها در آستانه لیگ هجدهم و استعفای مدیرعامل باشگاه توضیحاتی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بین جام جهانی و جام ملت های آسیا و در فاصله چند هفته تا رقابتی ترین دوره لیگ قهرمانان آسیا در حال حاضر با دشوارترین فصل قابل تصور رو به رو هستیم. ما سخت تلاش می کنیم که یک تیم بسازیم اما می خواهم صادق باشم. انتظارات باید مطابق حقایق باشند و حقیقت این است که کار بیشتری پیش روی ما است اگرچه مشکلات بیش از آن چیزی است که انتظار داشتیم.

ما آماده نیستیم و به بازیکنان بیشتری نیاز داریم. همه قراردادها باید امضا و حقوق ها پرداخت می شدند. من نترسیدم، آماده ساخت یک تیم جدید هستم و عاشق توسعه و کار با بازیکنان جوان هستم اما برای به دست آوردن موفقیت ما به زمان نیاز داریم.

 این بسیار ساده است و ممکن است برای برخی از شما حقیقت تلخی باشد. در حال حاضر همه چیزی که در 10 ماه گذشته ساختیم، در خطر قرار دارد. اگر ما بتوانیم بازیکنان کلیدی را برگردانیم و دو بازیکن بیشتر به تیم اضافه کنیم، شرایط برای ما فرق می کند و انتظارات بالاتر می رود. من به باشگاه بارها گفته ام و حالا این مسئولیت بر عهده آنها است. من رئیس نیستم؛ من معاون ورزشی نیستم؛ من عضو هیات مدیره نیستم و فقط یک مربی ساده هستم. پس می توانم پیشنهاد بدهم که از نظرات و تجربیات من استفاده کنید.

 اکنون در کمپ تمرینی هستیم و باید روی تمرینات متمرکز باشیم اما یک روز و شب بدون مشکل سپری نشده است. در بحران ما احتیاج داریم که قواعد ابتدایی و مدیریت بحران را دنبال کنیم. خونسرد باشیم، تصمیمات عصبی نگیریم، استعفا ندهیم و بدون نقشه و دور اندیشی روند خود را تغییر ندهیم و در نهایت جنگ های بی دلیل را آغاز نکنیم زیرا این موضوع انرژی بیشتری از ما خواهد برد. نفس عمیق بکشید و اجازه بدهید ما کار خود را انجام دهیم. اجازه بدهید حرکت خود را به سمت سپیده دم آغاز کنیم و تمرکز ما روی کار خودمان است. عمل از کلمات قدرت بیشتری دارد و نباید این نکته را فراموش کنیم.

آدمهای نزدیک به تیم و باشگاه می دانند که چه چیزی به ما کمک می کند و اگر صادق باشیم، اگر می خواستید می دانستید که چگونه باید با من ارتباط برقرار کنید. اگر دنبال کمک هستید، خوش آمدید و با من تماس بگیرید و من مشتاق این موضوع خواهم بود.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =