۰ نفر
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

ایسنا نوشت: مدیر شبکه سه سیما از تغییر کنداکتور این شبکه خبر داد و گفت: کنداکتور جدید شبکه سه با حفظ مزیت های سنتی خود مثل فوتبال و سریال، برنامه های اجتماعی، فکری و فرهنگی جدیدی را به روی آنتن خواهد برد.

علی فروغی ضمن اعلام تغییر کنداکتور شبکه سه سیما، از پخش دو مسابقه تلویزیونی با اجرای محمدرضا گلزار و دانیال عبادی در هفته جاری خبر داد.

فروغی با بیان اینکه مسابقه همیشه جزو قالب‌های جذاب تلویزیونی بوده است، درباره جزئیات مسابقه هفت در سه با اجرای دانیال عبادی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ گفت: این هفته مسابقه جدید به کنداکتر شبکه سه اضافه می‌شود. مسابقه هفت در سه که هفت آیتم فیزیکی دارد روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

علی فروغی

وی درباره‌ی مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار نیز توصیح داد: مسابقه «بنده باش» که مبنی بر دانش مطالعه و اطلاعات عمومی است، پنجشنبه و جمعه‌های از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

فروغی در پایان گفت: هر دو مسابقه دکورهای جذابی دارند و برای فضای شب مخاطبان که به دنبال فضای مفرح و شاد هستند طراحی شده است.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
    1 0
    همه برنامه های تلویزیون چرت شده باز دهه 80 بهتر بود 4 تا طنز غفوریان/مدیری/عطاران/سعید آقاجانی مردم میدیدن الان چی 20تا شبکه داریم که مسئولین و مدعوین در میزگرد فقط مردم رو راهنمایی میکنن ...