۰ نفر
۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
برد مقتدرانه والیبال ایران مقابل چین

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا توانست چین را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو بردارد و به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بلندقامتان ایران که در دو بازی گذشته خود به راحتی تیم‌های پاکستان و مغولستان را از پیش رو برداشته بودند، در سومین دیدار خود با نتیجه سه بر صفر بر تیم چین هم غلبه کردند.

ست اول این دیدار با نتیجه 27 بر 25 به سود ایران به پایان رسید. در این ست، ایران با سرویس‌های شفیعی از حریف خود پیش افتاد اما چین توانست امتیازهای از دست رفته خود را جبران کند و در برخی لحظات از ایران پیشی بگیرد. اما در نهایت والیبالیست‌های ایران با هوشیاری این ست را به نفع خود به پایان رساندند.

در ست دوم برخلاف ست اول، ایران بیشتر به بازی مسلط بود و توانست با امتیاز 25 بر 20 پیروز شود. در این ست هم سرویس‌های شفیعی یکی از پایه‌های اصلی برد بود.

در ست سوم ایران باز هم بهتر شد. شاگردان ایگور کولاکوویچ همان ابتدای بازی اختلاف را زیاد کردند تا کارشان برای ثبت نتیجه سه بر صفر و پیروزی آسان برابر چینی که ترکیب دومش را به بازی‌ها فرستاده، آسان شود. ست سوم با نتیجه 25 بر 21 به سود ایران تمام شد.

تیم ملی والیبال
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    1 0
    فقط برای پخش بازی والیبال وقت نداشتن انگار امروز کلی نشستم پای تلویزیون که والیبال ببینم پخش نشد چرا؟اونوقت واسه فوتبال تحت هر شرایطی وقت هست