۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

نماینده پیشین مجلس از رئیس‌جمهوری برای حل مشکلاتی که به دلیل اجرای پروژه آزادراه تهران- شمال برای مردم سنگان ایجاد شده بود از رئیس‌جمهوری و دولت تشکر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، احمد توکلی در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، نوشت: «اواخر مهر سال 1396 پس از بازدید از چهار پارچه آبادی شمال غربی تهران که بزرگراه در حال احداث تهران-شمال از میان یا کنار باغات و خانه‌هایشان، مطالبی را پیرامون حق در حال تباه شدن مردم منطقه در همین‌جا منتشر کردم. سرانجام در تاریخ 25 دی‌ماه طی نامه‌ای به آقای رئیس‌جمهور و پس از شرح مشکلاتی که احداث بزرگراه بر مردم منطقه بار کرده است، به استناد قانون مدنی تذکر دادم که جبران خسارت بر عهده دولت است. آقای رئیس‌جمهور سه روز بعد دستور جبران خسارات و انجام لوله‌کشی گاز برای آن منطقه را صادر فرمود که همان زمان دیده‌بان شفافیت و عدالت رسماً تشکر خود را اعلام کرد.

حالا خدا را شاکرم که به مردم خبر دهم که درخواست‌های مهم را عمل کرده‌اند یا مقدمات را فراهم ساخته‌اند. خسارت به باغات گیلاس برآورده شده و پیش از عید بخشی از طلب هر باغدار داده شده است. حریم جاده که به علت ارتفاع جاده از زمینِ باغات اساساً وجود نداشت حذف شده. نتیجه این تصمیم امکان ساخت‌وساز در زمین روستائیان است که مشکل مسکن جوانان منطقه را حل می‌کند. لوله‌کشی گاز هم که مصوبه آن صادر شده و هماهنگی با بیشتر ادارات ذیربط انجام یافته و در حال نهایی شدن است، به زودی آغاز می‌شود.

بر خود لازم می‌دانم که خودم و به نمایندگی از دیده‌بان شفافیت و عدالت از شخص رئیس‌جمهور و دولت از این بابت تشکر کنم. جا دارد از دادستان غرب تهران نیز یاد کنم که تدابیر وی از بروز دردسرهایی که هزینه برای جامعه می‌ساخت جلوگیری کرد. همین‌طور از مردم صبور و شهید داده و شورای روستاهای منطقه نیز سپاسگزارم.»
27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    0 0
    بلاخره دولت ی کارمثبت کرد . ایشون فقط بلد علیه احمدی نژاد. جوسازی کنه