۶۰ میهمان عالی رتبه خارجی در تبریز ۲۰۱۸ حضور دارند / 2018 محرک رونق و توسعه گردشگری آذربایجان شرقی

مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه درآذربایجان ‌شرقی با اشاره به دعوت از سفرا، مسوولان سیاسی و گردشگری کشورهای اسلامی و منطقه برای حضور در آیین گشایش رویداد تبریز ۲۰۱۸، گفت: ۶۰ میهمان عالی رتبه خارجی در تبریز حضور یافته اند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، اسماعیل بابایی راغب گفت: وزرای گردشگری و سفرای کشورهایی چون جمهوری آذربایجان، ترکیه، افغانستان، عراق، ارمنستان، بنگلادش، ازبکستان، سوئیس، نروژ، ترکمنستان، بلغارستان، تاجیکستان و بلاروس برای حضور در این رویداد دعوت شده اند.
وی همچنین گفت: شهرداران تعدادی از شهرهایی نیز مثل استانبول،غازان و باکو که با تبریز خواهرخوانده هستند در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت.
بابایی راغب با بیان اینکه از ماه ها قبل توسط کارشناسان وزارت امور خارجه کشورمان رایزنی و تبادل نظر با مسوولان کشورهای اسلامی و منطقه به منظور تبیین اهمیت رویداد گردشگری تبریز ۲۰۱۸ انجام شد، اظهار کرد: این رویداد محرکی برای رونق و توسعه گردشگری آذربایجان شرقی است.
وی افزود: شهر تبریز از طرف سازمان همکاری اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است، آیین گشایش رسمی این رویداد گردشگری امروز با حضور دکتر روحانی، رییس جمهوری کشورمان و تعدادی از وزرای کشور برگزار شد.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =