ایسنا نوشت: استاندار سابق کرمان گفت: معین های اقتصادی استان گرفتار بروکراسی اداری هستندو هم مدیران، هم سرمایه گذار و معین های اقتصادی درگیر این موضوع هستند و درخواست این است دستگاه قضایی حامی مدیرانی باشد که روند کار را تسهیل می کنند.

علیرضا رزم حسینی" صبح امروز اول مردادماه در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه در دادگستری کرمان اظهار کرد: وظیفه شرعی خودم می دانم در حد بضاعت و تجربه اندک، در خدمت استان باشم و به عنوان همفکری هر جا که نیاز باشد، حضور خواهم داشت تا در حد بضاعت به توسعه استان کمک کنم.

وی در ادامه افزود: در حوزه تفویض اختیارات اقدامات خوبی در سطح کشور در حال اتفاقاتی افتادن است که وزیر کشور در حال پیگیری است که با این تفویض اختیارات مشکلات سرمایه گذاری حل و روند کار تسریع پیدا می کند.

رزم حسینی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید مقاومت کنیم که کمتر آسیب ببینیم و در این راستا مدل اقتصاد مقاومتی جواب می دهد و فرصت خوبی برای استان کرمان است که دستگاه قضایی در حمایت های حوزه سرمایه گذاری الگو باشد.

وی در ادامه بیان کرد: معین های اقتصادی استان گرفتار بروکراسی اداری هستند و هم مدیران، هم سرمایه گذار و معین های اقتصادی درگیر این موضوع هستند و درخواست این است دستگاه قضایی حامی مدیرانی باشد که روند کار را تسهیل می کنند.

استاندار سابق کرمان گفت: مبارزه با حاشیه نشینی و زمین خواری با همدلی ارکان حکومت در کرمان کم نظیر بود که نتیحه همدلی و جسارت بود و البته ممکن است تبعاتی نیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی پشتوانه معین های اقتصادی باشد و موحب دلگرمی آنها و جذب سرمایه های جدید به استان شود تصریح کرد: شرایط ویژه کنونی، اقدامات ویژه را می طلبد و دولت امیدوار است که واگذاری اختیارات به رفع مشکلات کمک کند.

رزم حسینی بیان کرد: پروژه های دولتی جواب نمی دهد و کمتر اشتغال زاست و رییس مجلس نیز برای پایداری و ماندگاری اقتصاد مقاومتی در استان کرمان اعلام آمادگی همکاری کرده است.

در این جلسه مواردی در زمینه مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بررسی و پیگیری شد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =