ترامپ:‌ ریاست نشست شورای امنیت درباره ایران را برعهده خواهم داشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در توییتر خود اعلام کرده است که هفته آینده ریاست جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره ایران را به عهده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،این در حالی است که طی روزهای اخیر چند رسانه آمریکایی گزارش داده بودند دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا از بیم آشکار شدن اختلافاتش با متحدان اروپایی در موضوع ایران دستورکار جلسه‌ای در شورای امنیت را از تمرکز صرف بر ایران تغییر داده است.
ترامپ:‌ ریاست نشست شورای امنیت درباره ایران را برعهده خواهم داشت

از آنجا که ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر در اختیار ایالات متحده قرار دارد این کشور مشخص‌کننده برنامه‌های این شورا در این ماه خواهد بود.

49311

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
    این چه کامنهایی است نوشتن. صدایتان از جای گرم ورانت میاد. اتفاقا. فرصت خوبی برای مذاکره. چیدن مقدمات توافق هست. مطمئن تیم مذاکره ترامپ از اوباما ظعیف تره. ومیتونیم استفاده کنیم
    • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
      89 77
      اتفاقا سینه چاکان آمریکا صداشون از جای گرم در میاد
  • بی نام A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
    36 3
    آقا رضا " این فضای محدود رسانه ای در اختیار گذاشته شده ، ظرفیت و گنجایش تحلیلهای مفصل و داستان گونه و غامض را ندارد . تحلیلهای صحیح ، کارشناسی شده و کوتاه ، اثرگذاری بیشتری بر مخاطب دارند .
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
    10 60
    خب داشته باش. به ما چه؟ می تونی ریاست انجمن اولیا و مربیان مدرسه پسرت رو هم داشته باشی اگر خیلی دلت ریاست می خواد.
    • بی نام A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      13 1
      شما همونایی هستین که میگفتین انقد قطعنامه بدین تا قطعنامه دونتون پاره بشه بفرمایید تحویل بگیرید
  • بی نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
    هیچ راهی جز مقاومت در برابر ترامپ و امریکا نیست.نهایتا تا2سال دیگر ترامپ به گورستان تاریخ می رود و ایران و اسلام همیشه جاوید هستند.
  • بی نام A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
    6 75
    مگر تولید پراید که بیشتر قطعاتش تولید داخل است چقدر ارز بری دارد که قیمتش را به حدود ۴۰ میلیون تومان برساند ؟ افزایش افسارگسیخته قیمتها بیشتر جنبه روانی و احتکار و گرانفروشی توسط سودجویان و سوداگران و دلالان دارد و نه تحریم آغاز نشده آمربکا ذلت مذاکره و امتیاز دادن به شیطان بزرگ و دشمن را به چه قیمتی بپذیریم ؟ خدای ناکرده به قیمت خیانت به آرمانهای انقلاب و خون شهدا ؟ ما به جای ملت تصمیم نمی گیریم بلکه ملت ، اختیار تصمیم و رای و نمایندگی خود را به مقامات محترم صالحه سیاسی کشور تفویض نموده اند که به مصلحت اسلام ، انقلاب ، نظام اسلامی و عامه مردم متدین و سرنوشت آیندگان و نسلهای بعدی عمل و رفتار نمایند .
  • ایرانمهر RO ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    4 22
    به نظر میاد اگر امکان شرکت رهبر معظم در این جلسه باشه، بهترین فرصت برای رسوا کردن آمریکا خواهد بود. چون علاوه بر شخصیت خاص ایشان که می تونه فضای اون جلسه رو تحت تاثیر و به نفع خودشون قرار بدهند. با استفاده از تجربه ، تسلط ، شجاعت و از همه مهمتر اختیاراتی که در تصمیم گیری های لحظه ای دارند. به خوبی می توانند به عنوان رهبر ایران از این فرصت بی نظیر برای احقاق حقوق ملت همیشه در صحنه، نهایت استفاده و بهر ه برداری رو داشته باشند. و بعلاوه این موضوع اگر انجام بشه برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خواهد شد.
  • محمد A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    4 14
    مبارک است از کاباره داری رسیدی به ریاست شورای امنیت
  • عليرضا ص A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    5 0
    بر اساس قانون طبيعت و عدل خدا هميشه حق به حقدار رسيده و ظلم و جور ماندني نيست.