احمد حسین زادگان ،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، در این جلسه خاطرنشان کرد: باید در پدافند غیر عامل نگاه راهبردی و عملیاتی داشته باشیم. ‎

به گزارش خبرآنلاین از ساری ،احمدحسین زادگان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه شورای پدافند غیر عامل مازندران، با اشاره به دشمنی استکبار جهانی باکشور که می خواهد بین ملت و نظام شکاف ایجاد کند، تاکید کرد: باید در پدافند غیر عامل که جزء تاکیدات مقام معظم رهبری هم می باشد، نگاه راهبردی و عملیاتی داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بابیان اینکه مقام معظم رهبری در جهت اجرای برنامه های پدافند غیر عامل تاکیدات فراوانی دارند، گفت: باید با تمام توان و جدیت در جهت اجرای برنامه های پدافند غیر عامل گام برداریم و مدیران اجرایی در این راستا مسئولیت سنگینی دارند.

وی، افزود: دستگاه های اجرایی برای مدیریت شرایط بحرانی و تهدیدات احتمالی با تدوین و برنامه ریزی درون سازمانی به امور مهم پدافند غیر عامل توجه کنند.

حسین زادگان با اشاره به اینکه تهدیدات دشمنان مردم محور شده است، تصریح کرد: باید رویکرد پدافند غیر عامل هم رویکرد مردم محوری باشد و در این راستا همه ی دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت نهادهای مردمی استفاده کنند.

جانشین ستاد پدافند غیر عامل استان به غلبه رسانه های اجتماعی بر رسانه های سنتی اشاره کرد و اظهار داشت: باید از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مجاز در راستای بهبود وضعیت استفاده کنیم.

حسین زادگان با تاکید براینکه باید تهدیدات را مدیریت و رصد کنیم ،تاکید کرد: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدام های نظامی و صرفا با بهره گیری از فعالیت های غیر نظامی،فنی و مدیریتی است.

وی با اشاره به اهمیت امر آموزش اعضای این شورا تاکید کرد: زمانی از هرجلسه شورای پدافند برای آموزش صرف شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: برنامه های اجتماعی پدافند غیر عامل باید به گونه ای باشد که سطح آگاهی مردم نسبت به این مقوله و تهدیدات افزایش یابد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =