کارلوس کی‌روش برای این جام‌جهانی دستش خیلی باز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درخشش شب گذشته سامان قدوس در ترکیب اوسترشوندس مقابل آرسنال بار دیگر باعث شد همه یادشان بیفتد تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه چقدر بازیکن درجه یک خواهد داشت. همه لژیونرها و همه آنهایی که در لیگ ایران ستاره شدند. از همین قدوس و جهانبخش تا علیپوری که به تازگی توسط کی‌روش دعوت شده است. بدون شک تعدد بازیکنان هجومی در ترکیب تیم‌ملی یک چالش بسیار شیرین برای کی‌روش خواهد بود. چراکه او نسبت به جام‌جهانی قبلی مهره‌های آماده‌تر و بهتری دارد که می‌تواند از همه آنها بهترین استفاده را ببرد.
این چالش اما برای بازیکنان می‌تواند تبدیل به اتفاقی تلخ باشد. بدون شک از بین مهره‌های هجومی تیم‌ملی یعنی (سردار آزمون، رضا قوچان‌نژاد، مهدی طارمی، کاوه رضایی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، علی علیپور، سامان قدوس، کریم انصاری‌فرد و وحید امیری) چند بازیکنی اسیر تلخی این چالش می‌شوند. چراکه کارلوس نمی‌تواند این همه مهره هجومی همراه خودش به روسیه ببرد. از بین همه شاید کسانی مثل علی علیپور و وحید امیری بیشترین ضرر را ببینند. تعدد بازیکنان در خط حمله گاهی باعث می‌شود که کی‌روش از کاوه رضایی و مهدی طارمی در پست وینگر استفاده کند و همین شاید باعث کنار ماندن امیری شود. از طرفی علیپور هرچقدر هم که بدرخشد و بهترین گلزن فوتبال ایران هم باشد، باز هم کی‌روش در خط حمله بازیکنانی دارد که بعید نیست آنها را ترجیح دهد. این سلیقه کی‌روش است و از تعلل او در دعوت از آقای‌گل لیگ می‌توان چنین نکته‌ای را فهمید. او برای جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم بازیکنی مثل سردار آزمون را همراه تیم نبرد، چون اعتقاد داشت نیاز به بازیکن دفاعی بیشتری دارد و احمد آل‌نعمه را اضافه کرد. اتفاقی که شاید برای این جام‌جهانی که اتفاقا با حضور ایران در گروه مرگ همراه است نیز تکرار شود. یعنی کی‌روش روی چند مهره آماده و بسیار خوب هجومی خودش حتی از روی اجبار و تعدد بازیکن هم که شده خط بکشد.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    3 0
    طارمی هم اضافیه. اعتباری بهش نیست. جام جهانی جایی نیست که پنج تا موقعیت به دست بیاری یکیشو گل کنی همه بگن به به و چه چه. مهاجم ملی باید شش دنگ باشه و اگه یک موقعیت به دست آورد همون رو گل کنه. اونم جلو تیم هایی مثل پرتغال و اسپانیا.
  • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    1 0
    آقای کی روش از افاضات آنلاین مستفیض شوند.