نماینده مردم خرم‌آباد: سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری یک ضرورت است

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری لرستان اظهار کرد: صنعت گردشگری مهم است و بایستی با تدوین برنامه های متناسب روز جامعه و با رویکرد توسعه منطقه ای در جهت سرمایه گذاری در این بخش گام برداشت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمد رضا ملکشاهی راد با بیان اینکه بام خرم آباد ظرفیت خوبی است که باید تاسیسات گردشگری در آنجا فراهم شود، به نقش اقامتگاههای بوم گردی و ایجاد سوغات سراها در جذب بیشتر گردشگران اشاره کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح های نیمه تمام گردشگری بایستی تعیین تکلیف شوند افزود: کارهای عملیاتی در جهت ایجاد زیرساختهای گردشگری با تکیه بر مدیریت جهادی در استان باید در اسرع وقت آغاز شود ودر این خصوص همکاری سایر ادارت ضروری است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان نیز در این دیدار با اشاره به تبلیغات وسیع ، تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی و پخش برنامه ها از شبکه های ملی و بین المللی در راستای معرفی استان عنوان کرد: این برنامه ها باعث رشد و حضور بیشتر گردشگران در استان شده است.

مهندس سید امین قاسمی مهمترین مشکلات زیرساختی استان در بخش گردشگری را نبود هتل های چهار و پنج ستاره، امکانات تفریحی مانند تله کابین و ... در مرکز استان برشمرد و اظهار داشت : جهت برطرف کردن مشکلات این بخش نیازمند حمایت بیشتر مسئولان ارشد استان و کشور هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان لرستان با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث آموزش صنایع دستی در شهرهای مختلف استان بیان کرد: با توجه به نبود بازارچه های صنایع دستی در استان در این بخش نیز با مشکل بازاریابی و فروش محصولات مواجه هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =