۰ نفر
۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

موسسه فرهنگی و هنری پدیده هنر آلاء با همکاری گروه موسیقی وزیری بابل و مجموعه آموزشی ققنوس (۲۸تیر) کنسرتی را با حضور استاد کیوان ساکت در بهشهر برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بهشهر،کلثوم رضایی مدیر موسسه فرهنگی و هنری پدیده هنر آلاء گفت: در این کنسرت آثار ماندگار و خاطره انگیزی از موسیقی ملی ایران به آهنگسازی کیوان ساکت در آلبوم های «فسانه»، «بی کاروان کولی» و «یک خانه پر زمستان» به خوانندگی وحید تاج و نوازندگی گروه موسیقی «وزیری بابل» اجرا می شود.

محمدی در معرفی اعضای اجرایی کنسرت بیان کرد: کیوان ساکت نوازنده تار و سه تار، وحید تاج خواننده، مجید محمدی حاجی نوازنده تار، حسین نوروزی نوازنده نی، عرفان حسینی نوازنده کمانچه، پویا خوش بین نوازنده بربت، محمود هراسانی نوازنده سنتور و برزو بهرامی نوازنده تمبک و سازهای کوبه ای گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.
این نوازنده در پایان توضیح داد: یکی از ویژگیهای مهم گروه موسیقی وزیری تنوع زیاد در نوع انتخاب قطعات است تا سلایق مختلف را راضی کنیم. استاد ساکت از پرکارترین هنرمندان موسیقی ایران در دوران معاصر است که با تالیف کتاب ها و آثار پژوهشی متعدد نقش قابل ملاحظه ای در معرفی موسیقی ملی ایران به مخاطبان داشته و ما خیلی خوشحالیم که امکان همکاری مشترک فراهم شده است.
این کنسرت روز پنج شنبه (٢٨ تیر) ساعت ۱۹ و ۲۱:۳۰ در مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت بهشهر برگزار می شود .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =