روزنامه ایران نوشت:روز 19 فروردین زن 44 ساله با پای خود به بیمارستان رفت و غیر از درد کمر هیچ مشکل دیگری نداشت، اما اشتباه کادر پزشکی هنگام عمل جراحی مرگ وی را رقم زد.

بر اساس اطلاعات و محتویات پرونده پزشکی این بیمار، وی هنگام عمل جراحی به تزریق خون نیاز پیدا کرد اما به اشتباه خون غیر هم گروه به وی تزریق شد و بر اثر این اتفاق ناگهان حال زن میانسال دگرگون شد.

همین موضوع باعث شد بیمار دچار خونریزی شدید شده و ساعتی بعد دچار ایست قلبی شود و تلاش پزشکان برای نجات وی بی‌نتیجه ماند.با اعلام موضوع به خانواده این زن، همسرش با انتخاب وکیل و مراجعه به دادسرای شهرستان ساری از کادر پزشکی بیمارستان به اتهام قصور پزشکی منجر به فوت شکایت کرد و با دستور مقام قضایی ،جسد برای تعیین علت اصلی مرگ و تحقیقات بیشتر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

در حال حاضر تحقیقات از سوی کلانتری آغاز شده و نامه‌ای نیز به نظام پزشکی ارسال شده تا میزان درصد قصور کادر بیمارستان در این حادثه تلخ  مشخص شود.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    0 0
    وقتی افراد بامعدل های درسی خیلی پایین و فقط از طریق سهمیه های متعدد وارد دانشگاه های ایران شدند و مدارک پزشکی گرفتند حاصل همین می شه که بعد از گذشت 40 سال الان نمی تونم به هیچ پزشکی اعتماد کنم .