در روز جمعه دوم شهریور، اخباری درباره جواب محسن رضایی به کنایه جناب‌خان، احتمال گرانی دوباره ارز، اتفاقی نو در کنسرت بهنام بانی و سقوط روبل روسیه توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس سیاست، جواب محسن رضایی به کنایه جناب خان در صدر اخبار نشست. ادامه واکنش‌ها به یک تجمع جنجالی دیگر خبر پربازدید بود. در ادامه، کاربران سخنان پزشکیان با عنوان نتیجه ۲۰۰ تحقیق و تفحص مجلس مشخص نیست را خواندند.

در سرویس اقتصاد، ترفند تازه بانک‌ها برای جلوگیری از فرار سپرده‌ها نگاه کاربران را به خود جلب کرد. آیا ارز دوباره گران خواهد شد؟ دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه، بازار نفت با تحریم ایران آتش می‌گیرد؟ هم کلیک خورد.

در سرویس فرهنگ، عکس هومن سیدی و دختر کوچکش توجه کاربران زیادی را برانگیخت. طلاق‌های عاطفی در سینمای ایران دیگر پربیننده این سرویس بود. از اتفاقی نو در کنسرت بهنام بانی تا افت کمدی‌ها هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، ۱۰ حیوان باهوش جهان را بشناسیم تعجب کاربران را در پی داشت. در ادامه، واکنش پلیس به خبر «کمبود کارت خام» برای صدور گواهینامه رانندگی مورد توجه قرار گرفت. آیا نوشیدن آب در کاهش وزن نقش دارد؟ پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، روبل روسیه به‌شدت سقوط کرد پربازدیدترین خبر بود. توضیح وزارت خارجه دربارۀ بودجه ۱۸ میلیون دلاری اروپا برای ایران هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. خبر واکنش ترامپ به طرح استیضاح بازخورد زیادی داشت.

در سرویس ورزش، جنجالی که آخرین حرف عادل فردوسی‌پور ایجاد کرد پربازدیدترین بود. در ادامه، فاجعه گرانی بلیت هواپیما را در این تصویر پرواز بازیکنان پرسپولیس ببینید توجه کاربران را جلب کرد. عصبانیت نکونام از پنالتی چیپ عباس‌زاده دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =