مهر نوشت: جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: امام(ره) و رهبری بارها گفته اند که خادم مردم هستیم و مسئولانی که مسئولیت می پذیرند باید خود را خادم مردم و نه حاکم بدانند.

سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز(شنبه) در آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد یوم الله هفدهم شهریور، اظهار داشت: در هفدهم شهریور سال ٥٧ جنایتکاران دنیاطلب که اراده ای از خود ندارند و مورد حمایت استکبار بودند، چنان بر مردم تاختند که گویی این مردم از آن آنها نبودند.

وی افزود: حضرت امام در سال ٤٢ به شاه نصیحت کرد که از اربابان خود دست بردار و با مردم باش، اما کسی که نوکر باشد چشم به دهان اربابان خود دارد چراکه آنها بودند که او را در سال ١٣٣٢ مجددا بر سر کار آوردند.

سردار کوثری با بیان اینکه قدرت شاه پوشالی بود و مردم به هیچ وجه با این خبیثی که خود را سردمدار مملکت می دانست، دلشان صاف نشد، تصریح کرد: جوانان بدانند که آنقدر ملت ایران را تحقیر می کردند که غذای مهمانان جشن های ٢٥٠٠ ساله را از فرانسه با هواپیما آوردند و می گفتند ملت ایران نمی تواند غذایی در شان مهمانان تهیه کند.

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: امام عظیم الشان اینچنین به مردم گفت که من خدمتگذار شما هستم. شروع مجدد قیام سال ٤٢ در سال ٥٦ و با شهادت آقامصطفی رقم خورد و پس از آن دشمن تاب نیاورد و هر حرکتی را با گلوله جواب می داد.

وی افزود: در قیام خونین ١٧ شهریور رژیم پهلوی اعلام کرد ٥٧ نفر کشته و ٢٥٠ نفر زخمی شدند، این درحالی بود که چندین هزار نفر در این روز به شهادت رسیدند و زخمی شدند.

سردار کوثری با بیان اینکه دو عامل موجب موفقیت انقلاب اسلامی شده است، گفت: عامل رهبری و ولایت و عامل دوم مردم ولایت مدار هستند که باید همه مسئولین نیز خود را با این دو عامل وفق دهند. امام(ره) و رهبری بارها گفته اند که خادم مردم هستیم و مسئولینی که مسئولیت می پذیرند باید خود را خادم مردم و نه حاکم بدانند.

 

کدخدا برای ما کاری نمی کند

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه مبنای این نظام اسلام ناب محمدی و الگوی آن حکومت امام علی(ع) است که در تاریخ عدل آن ثبت شده، عنوان کرد: انقلاب اسلامی بر اساس فداکاری و ایثار بوده و هست. اینجاست که انتظار ما از مسئولین این است که در برابر اطمینان و رای مردم که در همه برهه ها از جمله انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم در میدان بوده اند، بدانند که وابستگی به خداست نه کدخدا و کدخدا برای ما کاری نمی کند.

وی ادامه داد: اگر مردم در این چهارراه و در میدان شهدا سینه سپر کردند برای خدا بود. اگر چنین حرکت کنیم استکبار و صهیونیسم هیچگاه با ما دوست نخواهند شد و در برابر ما قرار خواهند گرفت.

سردار کوثری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در چندسال گذشته بر موضوعاتی چون اقتصاد، اشتغال و صنعت تاکید کرده اند، تصریح کرد: قطعا اگر اقتصاد مقاومتی را در عمل پیاده کنیم دچار مشکل نخواهیم شد چون وابستگی دیگر نداریم.

جانشین قرارگاه ثارالله افزود: شعار امام نه شرقی نه غربی بود و امام با دست خالی در برابر طاغوت پیروز شد و در دفاع مقدس هم همین شد.

آمریکایی ها در هرجایی با ما مواجه شدند شکست خوردند

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی که توسط دشمن و برخی عوامل نفوذی در داخل که مسئولیت دارند تحمیل می شود را در گذشته هم دیده ایم. در سال ٦٥ از همه طرف محاصره شده بودیم و حتی بیش از ١٠٠ هزار بشکه در روز با قیمت ٨ دلار نمیتوانستیم صادر کنیم، اما توانستیم جنگ و کشور را اداره کنیم

سردار کوثری افزود: امروز بیش از ١.٥ میلیون بشکه با قیمت ٧٠ دلار می فروشیم. مسئولین باید فکر کنند که می شود این مشکلات را با حرکت انقلابی حل کرد.

جانشین قرارگاه ثارالله در پایان با بیان اینکه دشمنی که دارد جنگ روانی را برای ایجاد نا امیدی دنبال می کند قطعا بداند شکست خواهد خورد، گفت: آمریکایی ها در هرجایی با ما مواجه شدند شکست خوردند.

 

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =