۹۶ نفر از مددجویان معرفی‌شده کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد باسواد شدند

۹۶ نفر از مددجویان معرفی‌شده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به نهضت سوادآموزی در سال گذشته باسواد شدند و کارنامه قبولی دریافت کردند.مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در جلسه تجلیل از دستگاه‌های برتر در حوزه سوادآموزی گزارشی از عملکرد این نهاد در این زمینه ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرید محبی با بیان اینکه این نهاد مردمی در زمینه حمایت از قشر محروم و نیازمند جامعه و ارائه خدمات مؤثر به این افراد تمام تلاش خود را به کار می‌بندد، گفت: چهار هزار و ۵۲۱ نفر از مددجویان ۱۰ تا ۴۹ سال، در سال گذشته به نهضت سوادآموزی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد نفرات بی‌سواد پالایش‌شده از سامانه سوادآموزی پارسال ۲۶۴ نفر بود، افزود: از این تعداد ۹۶ نفر در سال گذشته باسواد شده و کارنامه قبولی دریافت کردند و باقی‌مانده در حال فراگیری و آموزش هستند.

محبی بابیان اینکه بی‌سوادی یکی از مصادیق بارز محرومیت است، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته اقدامات قابل‌توجهی در زمينه جذب و آموزش مددجویان بی‌سواد صورت گرفته كه اميدواريم در آينده‌اي نزديك شاهد جشن باسوادي مددجویان باشیم.

وی توانمندسازی فکری، اعتقادی و معنوی مددجویان را مقدم بر توانمندسازی اقتصادی آنان اعلام و بیان کرد: کمیته امداد به‌عنوان یکی از متولیان مبارزه با فقر و محرومیت در کشور تمام تلاش خود را برای کمک به محو بی‌سوادی در بین مددجویان تحت حمایت خود به کار می‌گیرد.

شایسته ذکر است، در پایان این نشست با حضور استاندار ،مدیرکل آموزش‌وپرورش و جمعی از مسئولین استانی از مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور کسب عنوان دستگاه برتر در فعالیت‌های سوادآموزی در سال ۹۶ با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =