فارس نوشت: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران گفت: تعزیرات استان تهران در بازدید از انبار یکی از این برندها با بیش از 60 هزار قطعه کالای انبارشده مواجه شده درحالی‌که ماه‌هاست کالاهایش را در نمایندگی‌های زیرپوشش خود عرضه نکرده است.

محمد امامی امین روز سه‌شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگاران بابیان اینکه برخی واردکنندگان ازجمله دو برند تجاری معروف کره‌ای بازار لوازم‌خانگی به‌محض بحرانی شدن شرایط کشور سیاست انقباضی در پیش می‌گیرند افزود: اینکه شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده در شرایط اضطراری صرفاً منافع خود را در نظر بگیرند قابل‌پذیرش نیست.

فروشگاه لوازم خانگی

وی ادامه داد: تعزیرات استان تهران در بازدید از انبار یکی از این برندها با بیش از 60 هزار قطعه کالای انبارشده مواجه شده درحالی‌که ماه‌هاست کالاهایش را در نمایندگی‌های زیرپوشش خود عرضه نکرده است.
این مسئول تصریح کرد: برندهای کره‌ای بیش از ٢٠ سال است در بازار ما فربه می‌شوند و بخش مهمی از گردش مالی را در ایران دارند اما همیشه زودتر از سایر برندها به استقبال تحریم می روند و نیاز است با کمک وزارت امور خارجه خط‌مشی در این بخش تدبیر شود.

امامی امین بابیان اینکه بخشی از کار در بازار رعایت اخلاق و مشتری مداری است گفت: به دستگاه‌های مربوطه ازجمله سازمان تعزیرات حکومتی تأکید شده است که انبار برندهای استان تهران را شناسایی و رصد و در صورت عرضه نشدن کالا برای رفع نیاز بازار برخورد تعزیری کنند.

این مسئول ادامه داد: مردم برای تأمین کالاهای اساسی و مصرفی خود نگران نباشند و حتی اگر واردات به کشور متوقف شود تا یک سال کالای موردنیاز داخل وجود دارد.

17231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =