بیش از ۲۰۰ تابلو تبلیغاتی در کرج جمع‌آوری می‌شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان این که زیبایی شهر را فدایِ درآمد نمی کنیم، گفت: بیش از 200 پایه تابلوهای تبلیغاتی از سطح شهر جمع آوری خواهد شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج پیمان بضاعتی پور با بیان اینکه 500 پایه تبلیغاتی در کرج وجود دارد، عنوان کرد: از این تعداد 300 پایه در اختیار سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و ما بقی در اختیار سایر دستگاه ها و نهادها قرار دارد.

وی اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری را کسب رضایت شهروندان دانست و یادآور شد: به منظور بهبود فضای شهری و ساماندهی تابلوهای تبایغاتی، بیش از 200 پایه بزرگ تابلوهای تبلیغاتی از سطح شهر جمع آوری می شود.

به گفته بضاعتی پور؛ طرح جمع آوری پایه تابلوهای تبلیغاتی از شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به این که برای برقراری آرامش بصری شهروندان قید درآمدِ میلیونی از این تابلوهای تبلیغاتی را زده ایم، گفت: تابلوهای تبلیغاتی با توجه به فضا و جایی که در شهر اشغال می کنند ماهیانه از دو میلیون تومان تا بیست میلیون تومان اجاره داده می شوند!

بضاعتی پور در بخش دیگر صحبت های خود به اجرای طرح هایی نظیر رنگ آمیزی، باتیس کاری و نقاشی دیوارهای کوتاه و بلند برای امحای نازیبایی های شهر اشاره کرد و افزود: از این پس شاهد تغییرات محسوسی در مبلمان شهری و نمای بصری شهر خواهیم بود.

این مسئول، کرج را به لحاظ مبلمان شهری بسیار ضعیف دانست و گفت: هر چیزی که در ارتباطِ مستقیم با مردم باشد مبلمان شهری است و سازمان سیما منظر تلاش می کند با ساماندهی و اقدامات زیباسازی، مبلمان شهری را بیش از گذشته تقویت کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =