رفع تصرف از اراضی منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‌آباد

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان از رفع تصرف بیش از 78000متر مربع از اراضی منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند گفت: با اقدامات حقوقی و پیگیری های قضایی توسط اداره حقوقی اداره کل و با تلاش مأموران یگان حفاظت منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد و همکاری دستگاه قضایی و پاسگاه انتظامی قلایی، آراء قطعی صادره از مراجع قضایی اجراء و 78501متر مربع از اراضی ملی در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد از دست متجاوزان و سودجویان رفع تصرف شد.

اخطارهای مکرر به افراد سودجو در مناطق حفاظت شده
فتحی بیان داشت: با توجه به اخطارهای مکرر به افراد سودجو مبنی بر رفع تصرف از اراضی ملی منطقه سفید کوه خرم آباد واقع در پلاک 298 متأسفانه افرد خاطی با بی توجهی هیچ اقدامی نسبت به این موضوع انجام نداده و این امر باعث گردید که از طریق مقامات قضایی اقدامات لازم جهت رفع تصرف 78501 متر مربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد انجام گیرد.

سفید کوه

فتحی گفت: اجرای حکم رفع تصرف با حضور نماینده حقوقی اداره کل، نیروی انتظامی و همچنین نیروهای یگان حفاظت محیط زیست انجام گرفت و این میزان زمین به دامان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد بازگشت.

حفاظت از منابع تحت مدیریت از تکالیف سازمان است
مدیرکل محیط زیست استان لرستان عرصه های طبیعی ومناطق حفاظت شده را سرمایه ملی و متعلق به همه نسل ها دانست و اظهار داشت: حفاظت از ازمناطق تحت مدیریت از وظایف و تکالیف اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است که به صورت مستمر و دائمی انجام می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =