۰ نفر
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

ایسنا نوشت: سید جواد هاشمی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «پیشونی سفید 2» با انتشار یادداشتی خطاب به رئیس سازمان سینمایی از وضعیت اکران فیلم‌ها در سینماها گلایه کرد.

متن یادداشت سید جواد هاشمی خطاب به محمد مهدی حیدریان بدین شرح است: «چند سالی‌ست تلاش می‌کنم با بضاعت اندکم و البته با حمایت معنوی دوستانی چون علیرضا تابش، ابراهیم داروغه‌زاده و ... برای کودکان و نوجوان سرزمین‌ام، فیلم بسازم.

فکر نمی‌کنم تاکنون درگیر جذب سرمایه برای تولید؛ مخصوصا در حوزه کودک و نوجوان، شده باشید و اگر اشتباه می‌کنم پس خوب درک می‌کنید که چقدر سخت است، تهیه فیلمی بدون حمایت مالی از نهادهایی که سالهاست ادعا می‌کنند کودکان و نوجوانان مهم هستند، حالا که بسیار طاقت فرسا و سخت فیلمی ساختم که با اقبال فراوان تماشاگران روبرو شده است، آن هم در محرم و صفر و در منگنه اکران 6 فیلم کمدی دیگر، انتظار داشتم از سمت سازمان تحت مدیریت شما حمایت شوم و حداقل اگر به سانس‌های فیلم اضافه نمی‌کنند از آن کم نکنند!!

سیدجواد هاشمی

«پیشونی سفید» 2 فیلم خانواده است اما هم اکنون که در هفته اول جزو 7 فیلم پرفروش اعلام شده است، به ندرت پس از ساعت 19 سانسی در سینما دارد و تمام سانس‌های مناسب شب به سینمای پر قدرت که از همه جا حمایت مالی می‌شوند اختصاص یافته، خواهشمندم یا ادعا نفرمایید یا عمل بفرمایید.»

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =