بیش از ۱۰ هزار ورزشکارخانم در چهارمحال‌وبختیاری فعالیت می‌کنند

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: سعی کردیم در موضوع ساماندهی ورزشکاران نگاه ویژه داشته داشته باشیم، چرا که اعتقاد داریم عموم مردم و بخصوص بانوان با هدف سلامت و تندرستی باید به سمت ورزش حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،سوسن تمدن  افزود :بانوان ورزشکار استان در رشته های رزمی پیشرفت چشمگیری داشتند که می توان به حضور زهرا نادری بنی کوراش کار چهارمحال وبختیاری در بازی های آسیایی جاکارتا که در ماه جاری برگزار شد اشاره کرد.

وی افزود: نسرین فرهادی نیز در مسابقات پارآسیایی جاکارتا که از دهم مهر شروع می شود در تیم ملی والیبال نشسته بانوان حضور دارد

وی به اقدامات انجام شده برای بانوان راه یافته به این مسابقات اشاره کرد و گفت: استفاده از تمامی امکانات ورزشی اعم از تخصصی و عمومی به صورت رایگان، حمایت مالی و استفاده از پایگاه قهرمانی شهرکرد در اختیار این بانوان قرار گرفت.

تمدن اظهار کرد: بانوان چهارمحال و بختیاری توانسته‌اند با ابزار ورزش، توانایی‌های خود را در عرصه‌های مختلف نشان دهند وهمانطور که شاهد بودیم طی سال گذشته 60 بانوی ورزشکار استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد 20 ورزشکار افتخار عضویت در تیم های ملی از جمله جودو، والیبال، فوتبال، هندبال و فوتسال را به دست آوردند.

به گفتی وی نبود حامی مالی در حوزه ورزش، کمبود فضاهای ورزشی و نیروی انسانی تخصصی در مسئولیت ورزش بانوان از مهمترین مشکلات پیش روی ورزش بانوان چهارمحال وبختیاری است.

وی توجه به قهرمانان ورزشی، ورزشهای پایه و پرمدال، میزبانی اردوهای تیم ملی بانوان در رشته های مختلف و توجه به رشته های طرح آمایش سرزمین را از مهمترین برنامه های ورزش گروه بانوان در سال جاری عنوان کرد.

گفتنی است، سوسن تمدن از سال 1383 در حوزه ورزش بانوان استان فعالیت می کند و پیش از آن نیز سابقه حضور در حوزه های آموزش، آمار و اطلاعات و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان را دارد.

سوسن تمدن

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =