۰ نفر
۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

رکنا نوشت: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهم دستگیر شده به ۶ فقره سرقت گاو با همدستی ۶ متهم دیگر اعتراف کرد، بیان داشت: ۶ متهم دیگر این سرقت ها نیز در اقدامات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و ۲ راس گاو سرقتی نیز از آنان کشف شد.

سرهنگ "فرهاد فلاح کریمی" گفت: درپی افزایش وقوع سرقت احشام در شهرستان سیاهکل، موضوع به طور ویژه دردستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: کارآگاهان با تشکیل اکیپ های ویژه و بررسی شیوه و شگرد سرقت، پس از تجمیع پرونده های ارجاعی، اقدام به جمع آوری دلایل و مستندات پیرامون شیوه و شگرد بکار رفته نموده و باتوجه به نحوه و زمان وقوع، از سریالی بودن سرقتها اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تصریح کرد: کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی سرنخی از یک خودرو پراید و یک دستگاه پیکان وانت در صحنه های بدست آورده و راننده یکی از این خودروها را دستگیر کردند.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به ۶ فقره سرقت گاو با همدستی ۶ متهم دیگر اعتراف کرد، بیان داشت: ۶ متهم دیگر این سرقت ها نیز در اقدامات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و ۲ راس گاو سرقتی نیز از آنان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از شهروندان گیلانی خواست، در صورت مشاهده هرگونه جرم مشهود بلافاصله با پلیس ۱۱۰ و ۱۳۰ پلیس آگاهی تماس حاصل تا اقدامات پیشگیری و امنیتی در اینخصوص صورت گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =