وزیر ارتباطات با اشاره به تعامل دولت با قوای مختلف گفت: افتخار دولت تعامل کامل با مجلس، قوه قضاییه و کمیسیون های مختلف مجلس است و نتیجه آن تصویب لوایح مختلف مثل لایحه خروج از رکود است.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی، محمود واعظی در جمع مدیران این استان با تاکید بر برخی خواسته های مردم گفت: دولت به رفاه، معیشت و اشتغال دغدغه های اصلی مردم نگاه ویژه ای دارد و در این زمینه ها مقرراتی را وضع نمود تا به تحقق آنها کمک کند.

وی با اشاره به این که ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشران توسعه در دنیا می باشد و با زندگی مردم عجین شده، گفت: امروز کسی نمی تواند مردم را از امکانات و ابزارهای ناشی از پیشرفت و توسعه محروم سازد.
واعظی با بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید گفت: این دولت، دولت شماست و بزرگترین سرمایه آن نیز شما مردم هستید.
وزیر ارتباطات در ادامه سخنرانی خود تکمیل تجهیزات مخابراتی شهرستان شیروان را ضروری دانست و گفت: با تکمیل این شهرستان به طور کامل تحت پوشش تجهیزات نسل سوم و چهارم تلفن همراه قرار می گیرد.
وی افزود: یکی از راه حل های افزایش سرعت و کیفیت اینترنت در این شهرستان افزایش تعداد شرکتهای ارایه کننده اینترنت و ایجاد رقابت بین آنها برای دادن سرویس بهتر به منظور جلب مشتری است.


واعظی همچنین با اشاره به برخی زیرساختهای این شهرستان گفت: پروژه فیبر نوری شیروان، فاروج و بجنورد کامل شده است و مشکلی برای پهنای باند نداریم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =