مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر تمدید شد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، نظر به استقبال شرکت‌کنندگان و پیرو درخواست مکرر فعالان حوزه مد و لباس، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر تا 15 بهمن‌ماه 96 تمدید شد.

زمان تمدید شده به منظور مهلت ارسال اثر، در تمام بخش‌های طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی جواهرات و زیورآلات، طراحی کیف و کفش، مسابقه زنده طراحی لباس، علمی دانشگاهی، صنعت و فناوری‌های نوین، بخش بین‌الملل، انجمن‌ها و موسسات هنری مد و لباس، استان‌ها و اقوام لحاظ می‌شود.

علاقه‌مندان در فرصت باقیمانده و تمام ایام هفته می‌توانند با مراجعه به سایت iranmode.com و یا حضور در دبیرخانه جشنواره، ثبت نام خود را در بخش‌های مختلف انجام دهند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، در سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری و مشارکت هنرمندان طراح، تولیدکنندگان، استادان علمی و دانشگاهی، مراکز آموزشی، انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی، برخی از سازمان‌ها و نهادها مانند ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، سازمان‌های صنعت معدن و تجارت صدا و سیما، آموزش و پرورش، اتحادیه‌‌های عضو کمیسیون‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و نقش موثر خبرگزاری‌ها برگزار می‌شود.

بسترسازی، بکارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مولفه‌های هویت اسلامی و ایرانی در عرصه مد و لباس و سبک زندگی، معرفی و کاربردی کردن آثار برگزیده و هدایت بازار پوشاک به سوی تولید داخلی و تشویق مردم به پرهیز از انتخاب و مصرف الگوهای بیگانه و تقویت اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال پایدار و ارج نهادن چهره‌های ماندگار هنر، مد و صنعت لباس و نساجی و تشویق طراحان مستعد و تجلیل از دست اندرکاران موفق صنعت نساجی و تولید پوشاک داخلی از جمله اهداف از جمله اهداف برپایی این جشنواره است.

هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه 96 همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.

47234

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =