تحقق دانایی مهمترین رسالت خانه مطبوعات است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با اعضای سابق و جدید هیات مدیره ی خانه ی مطبوعات استان ، برنامه ریزی در جهت تحقق بخشیدن به رسالت دانایی بخشی مطبوعات را مهمترین وظیفه ی این خانه دانست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام حمید رضا حنان در این دیدار، دانایی بخشی در سطح جامعه را مهمترین رسالت مطبوعات و رسانه ها عنوان کرد و گفت : ارزش هر موضوعی به رسالت آن است و هر چه این رسالت والاتر باشد ارزش موضوع نیز بالا می رود و رسالت مطبوعات و رسانه ها ،دانایی بخشی در سطح جامعه است که از دیدگاه آیات و روایات بالاترین و والاترین رسالت است.

وی با تاکید بر این نکته که فقر دانایی بزرگترین معضل بشر در طول تاریخ بوده است، افزود : دانایی هم یک شاخصه ی بارز فردی است و هم زمینه ساز ارتقاء جامعه و هر جامعه ای که دانایی در آن نهادینه شده باشد مترقی محسوب می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: انتظار ما این است خانه ی مطبوعات با تمام توان به دنبال ایجاد دانایی در سطح جامعه باشد و این امر محقق نمی شود مگر اینکه ابتدا همه ی اصحاب رسانه ، خانه ی مطبوعات را به عنوان یک مرجع و محور رسانه ای بپذیرند و در مقابل نیز اعضای هیات مدیره ی خانه مطبوعات با برنامه ریزی مناسب به دنبال ایفای نقش پر رنگ در جهت ارتقاء سطح دانش و امنیت رسانه ای باشند.

حمید رضا حنان ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی و تلاش در جهت رفع مشکلات معیشتی اهالی مطبوعات دو وظیفه ی مهم اعضای هیات مدیره خانه ی مطبوعات است که خوشبختانه در دوره های قبلی گام های موثری در این جهت برداشته شده و اعضای جدید نیز باید به دنبال بهبود بخشیدن به این روند باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با تمام قوا و در چهارچوب قانون از خانه ی مطبوعات و اصحاب رسانه ی استان دفاع می کنیم .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =