در روز جمعه فروردین، ۳۱ اخباری درباره آغاز رگبار و باران در استان‌های تهران، همکاری خواننده زن یا اصغر فرهادی و بی نظمی در بازار سکه در میان پربازدیدها بودند.

در سرویس سیاست، «به ما این دختر خوشگلا رو نشون بده»، صداگذاری نبود اظهارنظری از  مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی بود که پربازدید شد. گزارشی از امام جمعه‌های تابوشکن دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. واکنش عارف به کتک زدن یک دختر از سوی گشت ارشاد هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، بی‌نظمی در بازار حراج سکه از پربازدیدها بود. مخاطبان خواستند بدانند افزایش حقوق بازنشستگان چند درصد شد؟ آخرین وضعیت خرید هواپیماهای بوئینگ دیگر خبری بود که مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، واکنش ترانه علیدوستی به برخورد مامور زن گشت ارشاد  پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر خواننده زن خارجی ترانه‌های فیلم تازه اصغر فرهادی را خواند کلیک کردند. فیلمی از کودکی مریلا زارعی نیز نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، ورود فراکسیون زنان به موضوع برخورد نامناسب پلیس با یک دختر بازدید زیادی داشت. مخاطبان این سرویس  اطلاعیه سازمان هواشناسی؛ رگبار باران و وزش باد شدید در راه استان‌های ایران را نیز خواندند. همچنین مطلبی با عنوان پیشنهاد ایران به روسیه، زبان یکدیگر را در مدارس تدریس کنیم هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، خبر پس دادن نشان اهدایی فرانسه توسط اسد پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبان زیادی هم خواستند با رئیس‌جمهور جدید کوبا آشنا شوند. دیگر پربازدید این سرویس، فیلمی از هشدار ظریف به آمریکا در بدو ورود به نیویورک بود.

در سرویس ورزش، گزارشی با تیتر لطفا درخشش این ستاره فوتبال ایران را پخش کنید! از پربازدیدها بود. در ادامه کاربران خواستند بدانند کدام لژیونر ایرانی در طول تاریخ بهترین عملکرد را داشته؟ اولتیماتوم وکیل ایتالیایی به طارمی و پرسپولیس دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، پشت‌پرده لباس جدید تیم ملی فوتبال! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

58244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =