۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱
طرح بهسازی پنج روستای شهرستان پلدختر

بهره برداری از طرح هادی و بهسازی پنج روستای شهرستان پلدختر طی مراسمی باحضور صمیمانه جمعی از مسوولین و مردم منطقه افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با اشاره به سخن تاریخی مقام معظم رهبری که فرمودند : « بنیاد مسکن که شرف انتساب به نام حضرت امام (ره) را دارد لازم است همچنان باقی بماند » بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را منتسب به جایگاه ولایت دانست و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم خدمتگزاری صدیق و سربازی فداکار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) باشیم.

مهندس رضایی افزود: در استان لرستان تعداد 1503 روستای باجمعیت بالای 20 خانوار و باقابلیت تهیه طرح شناسایی شده که خوشبختانه برای تمامی این روستاها تهیه طرح هادی به انجام رسیده و مصوب گردیده است.

وی درصد بهره مند ی روستائیان استان لرستان را از شروع و اجرای طرح هادی و بهسازي روستایی درابتدای سال 1395 را ۳۳/۵ درصد عنوان نمود وافزود باعنایت پروردگار متعال وزحمات همکاران توانسته اییم شاخص اجرای طرح هادی را به 39 درصد افزایش دهیم.

مدیر کل بنیاد مسکن استان لرستان با این عنوان که درصد اجرای طرح هادی در شهرستان پلدختر از متوسط استانی آن بیشتر است اظهار داشت درصد اجرای طرح هادی درابتدای سال در شهرستان پلدختر 40 در صد بوده که خوشبختانه درصد اجرای طرح هم اکنون به 43 افزایش پیدا کرده که بحمدلله از متوسط کشوری نیز جلوتر می باشد و این موفقیت را مرهون همدلی و وفاق مسوولین دانست.

مهندس رضایی سال 1396 را در زمینه اجرای طرح هادی سالی طلایی عنوان نمود و افزودند ، رقم اعتبارات ما درسال 1395 حدود 16 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که در سال 1396 این رقم به 43 میلیارد تومان افزایش یافته است و باپیگیری و تلاشهای مسولین و نمایندگان محترم در سال 1396 توانسته اییم 100 درصد تخصیص اعتبارات ملی را جذب کنیم.

مدیر کل بنیاد مسکن عنوان نمود: در سال 1396 تعداد 272 پروژه تعریف شد که از این تعداد 170 پروژه آسفالتی بوده است . مهندس رضایی باتوجه به نامگذاری سال 1396 از طرف مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد مقاومتی و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای اقتصادمقاومتی افزود : درسال 1396 تعامل و هم افزایی مناسبی فی مابین بنیاد مسکن و دهیاریها در بخش اعتبارات تعریف شد و از 170 پروژه آسفالتی تعداد80 پروژه آن از اعتبارات دهیاریها کمک گرفته شده است.

رضایی عنوان کرد: امسال در دهه حساب 100 حضرت امام (ره) 33 پروژه تقدیم روستائیان عزیز شد که 5 پروژه آن در شهرستان پلدختر می باشد و در پروژه های افتتاح شده در استان 264000 مترمربع آسفالت اجرا شده است که 85000مترمربع آن در شهرستان پلدختر می باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =