سومین نشست هم اندیشی و سیاست گذاری صادرات دریایی به کشورهای دریای خزر با حضور اعضای کارگروه استانی و نماینده سازمان بنادر و دریانوردی به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری  ؛ در ابتدای این نشست حسین عظیمی دبیر این همایش در سخنانی با بر شمردن اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این خصوص مشارکت بیشتر اعضای کارگروه را در جهت دستیابی به اهداف مورد نظر در این همایش خواستار شد.
مهندس سیاوش رضوانی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد نیز در ادامه این نشست بر اهمیت برگزاری مطلوب این همایش ملی تاکید کرد و از اعضای کارگروه خواست در جهت تشویق صادرکنندگان و افزایش تنوع سبد صادراتی کالاهای بنادر شمالی به کشورهای حاشیه دریای خزرمشوق ها و تسهیلات لازم را جهت ارائه در همایش از طرف ارگان های ذیربط خود ارائه نمایند.
در پایان این نشست مقرر گردید تا زمان برگزاری همایش ، اعضای کارگروه ضمن تبادل نظر و مشارکت فعال در جلسات سیاست گذاری و هم اندیشی همایش ، نظرات و پیشنهادات خود را در جهت برگزاری مطلوب این همایش ارائه کنند.
لازم به ذکر است همایش صادرات دریایی به کشورهای حاشیه دریای خزر ۲۰تیر ماه سال جاری به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد و با مشارکت نهاد ها و ارگان های دخیل در امر صادرات استان برگزار خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =