معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور گفت: مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری از منسجم ترین و پرکارترین مجامع خیری کشور است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب دا ، اسماعیل غنیان در جمع اعضای هیات امنای مجمع خيرين سلامت استان چهارمحال و بختياري در سفر به شهرکرد افزود: مرحوم نيري همواره به نيکي از نيک انديشان و فعالين در عرصه سلامت اين استان ياد مي کردند.
وی، با اشاره به شرایط جغرافیایی و اقليمي منطقه و سرانه درآمد کم مردم اين استان، کمک هاي خيرين را قابل توجه دانست.
غنیان با تاکید بر اینکه باید امکان دسترسی به خدمات در دورافتاده ترين مناطق نيز فراهم شود از تلاش هاي خيرين و فعالين حوزه سلامت در چهارمحال و بختياري تقدير و پيشرفت ها را قابل توجه دانست.
وی اظهار داشت: تا کنون در بیش از ۲۷۰ نقطه کشور دفتر مجمع خیرین سلامت تشکیل شده است.
به گفته وی، هم اکنون ده هزار نفر بعنوان اعضای هیات امنا و شوراهای خیرين سلامت مشغول به فعاليت هستند.
غنیان گفت: در مجموع بیش از ۹۲هزار خیر در طول مدت فعالیت مجمع خیرين سلامت کشور در خلق حماسه تامين ۵ هزار ميليارد توماني هزينه هاي احداث و راه اندازي پروژه هاي حوزه سلامت تا پايان سال ۹۵ مشارکت داشته اند.
معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور اظهار داشت: تاکنون ۶هزار و ۷۰۰ مرکز بهداشتی درماني از خانه و پايگاه بهداشت تا مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور توسط مجمع خيرين سلامت احداث شده است.
غنیان، عملکرد شفاف و عمل بر اساس قوانین و ضوابط را از ویژگی های بارز فعاليت هاي مجمع خيرين سلامت عنوان کرد و افزود: ارائه گزارش شفاف از اقدامات صورت گرفته در ايجاد اعتماد مردمي بسيار موثر واقع شده است.
وی در ادامه به اتخاذ تصمیمات مطلوب در راستای تشویق و حمایت از خيرين اشاره داشت و افزود: اخيراً مصوبه اي ابلاغ شده است مبني بر اينکه پولي که به حساب مجمع خيرين واريز مي شود بعنوان پرداختي خير به اداره ماليات محسوب شود.
وی در ادامه به تغییر آئین نامه برگزاری انتخابات مجمع خيرين سلامت اشاره داشت و افزود: پيرو برخي اعتراضات NGO ها در خصوص استفاده از برخي امکانات دولتي،‌تغييراتي در اين آئين نامه ايجاد شده است که بيشتر شکلي بوده و در ماهيت تاثير آنچناني نداشته است.
وی ایجاد تعهد بیشتر برای مدیران براي پاسخگويي را از ديگر مباحث مورد توجه در آئين نامه اصلاح شده عنوان کرد.
غنیان در پایان عملکرد هیات مدیره مجمع خیرين سلامت استان چهارمحال و بختياري را مطلوب ارزيابي کرد و پيشنهاد تمديد مهلت فعاليت اعضاي هيات مديره براي يک دوره ديگر را مطرح نمود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =