ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در ارتفاعات شرق هرمزگان، ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب بارش پراکنده، رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

احد وظیفه با اشاره به اینکه امروز (۲۳ تیرماه) در خوزستان و بوشهر در پاره‌ای نقاط وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی سه روز آینده در شرق و شمال شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید خواهیم داشت همچنین احتمال خیزش گرد و خاک در پاره‌ای از این مناطق دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در سایر مناطق کشور طی سه روز آینده تغییرات قابل ملاحظه جوی وجود ندارد.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۲۴ و ۲۵ تیرماه) صاف خواهد بود. همچنین در بعضی ساعات وزش باد در پایتخت پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب ۳۹ و ۲۷ درجه سانتیگراد و ۴۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =