فرماندار آستانه‌اشرفیه: بخشی از مشکلات اشتغال با رسیدن به اهداف طرح تکاپو قابل‌حل است

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: باید با هم‌افزایی نهادهای متولی طرح تکاپو، نقش شهرستان در اجرایی شدن کامل این طرح، جهت کمک به اشتغال جوانان را پررنگ نماییم چراکه بخشی از مشکلات اشتغال با رسیدن به اهداف این طرح قابل‌حل است.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ رحیم حیدری در جلسه طرح تکاپو به نقش این طرح در ایجاد اشتغال در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: ازآنجایی‌که طرح تکاپو باهدف ایجاد اشتغال پایدار آغاز شد، ضروری است مسئولان با همیت و برنامه‌ریزی مدون به حاکمیت در اجرایی شدن کامل این طرح دررسیدن به اشتغال پایدار کمک نمایند.

وی افزود: باید با هم‌افزایی نهادهای متولی طرح تکاپو، نقش شهرستان در اجرایی شدن کامل این طرح، جهت کمک به اشتغال جوانان را پررنگ نماییم چراکه بخشی از مشکلات اشتغال با رسیدن به اهداف این طرح قابل‌حل است.

حیدری ادامه داد: دراین‌بین باید دقت شود اگر پیشنهاد اجرای یک طرح مورد موافقت قرار نگرفت، در سیستم عملیات حذف آن انجام شود تا اعتبار بودجه‌ای آن به پروژه دیگری اختصاص یابد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه به بانک‌ها نیز تأکید کرد: در صورت عدم پیگیری متقاضیان طرح‌های ثبت‌شده، سریعاً مراتب به ادارات ذی‌ربط اعلام تا پیگیری لازم صورت گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =