انتخاب نوشت: شعبده بازی ایرانی ترکیه‌ای که توسط یک مار کبرا در آنتالیا گزیده شده بود و در بیمارستان قصر العینی شهر قاهره مصر بستری است در گفتگویی چگونگی وقوع این حادثه را شرح داد.

 عارف غفوری گفت: ماری داشتم که در باغچه خانه نگهداری می‌کردم فکر کردم مار مرده، بدون حرکت مانده بود، مار را گرفتم و شستم، بعد از شستن کمی سرحال آمد به محض اینکه می‌خواستم مار را در قفسش بگذارم برگشت و نیش زد.

این شعبده باز گفت: این مار زخمی بود، یک چشمش کور بود وقتی که خریدم وجودش زخمی و مریض بود. آن را برای درمان و رسیدگی خریده بودم و یک سال و نیم پیش من بود.

غفوری در ادامه گفت: بلافاصله دستم را باند بستم شروع به مکیدن زهر کردم و سعی کردم مقدار بیشتری از زهر را بیرون بکشم بعد به دوستانم خبر دادم و به بیمارستان رفتیم.

این هنرمند ارومیه‌ای افزود: از این نوع مار در ترکیه اصلا وجود نداره فقط یکی بود که آن هم از سوریه آورده بود من آن خریده بودم تا بهش رسیدگی کنم. این مر در طبیعت سوریه، عربستان و مصر زندگی می کند و فقط در این کشورها پادزهرش وجود دارد.

عارف غفوری تصریح کرد: در حال حاضر فقط در مصر این پادزهر وجود داره که آن هم بسیار نایاب هست و از هر بیمارستان به دستور مسئولین اداره بهداشت برای هر بیمار چهار سرم گرفته می‌شود که در مجموع 24 سرم می‌شود.

وی با بیان اینکه الان قسمتی از بدنم بی حس هست که دیروز بیشتر بود اظهار کرد: بعد از زدن پادزهر کم شد که فقط در پاها و دستی که نیش زده درد شدیدی دارم و نمی‌توانم تکان دهم.

غفوری شعبده باز

غفوری در پایان گفت: پادزهر اگر در 6 ساعت اولیه زده نشود فرد فلج شده و بعد از تنگی نفس می‌میرد. دکتر بیمارستان گفت: زنده ماندم معجزه است.

عارف غفوری متولد سال 1368 در ارومیه است که به جهت تحصیل در یکی از دانشگاه های ترکیه به این کشور عزیمت کرده و در حال حاضر شهروند این کشور نیز هست.

 عارف غفوری با نمایش های حیرت انگیز خود در طول این برنامه تلویزیونی رکورد پربیننده ترین برنامه تلویزیونی تاریخ ترکیه را از آن خود کرده است.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =