۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

تیم کشتی کلاسیک بانوان قرار است در رقابت‌های بین المللی لبنان شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران، امشب و برای نخستین بار عازم مسابقات بین المللی لبنان می شوند. 

این تورنمنت، اولین مسابقه بین المللی "کشتی کلاسیک بانوان" زیر نظر اتحادیه جهانی است که پیش بینی می شود با حضور بانوان حداقل ده کشور دنیا در لبنان برگزار شود و با توجه به نوپا بودن این شیوه از کشتی بانوان که مطابق ضوابط داوری و نوع پوشش خاص خود برگزار می شود، به نظر می رسد حضور نمایندگان سایر کشورها از جمله قرقیزستان، عراق، ایتالیا، آذربایجان، بنگلادش، هندوستان، ارمنستان، گرجستان، لبنان، و... احتمالا برخی کشورهای دیگر، برای شناخت نسبت به ویژگی های این شیوه از کشتی بانوان باشد.

از طرف دیگر به لحاظ مشکلات مالی فدراسیون کشتی که عملا امکان اعزام تیم ها به مسابقات بین المللی را به دلیل هزینه های پیش بینی نشده و سنگین ارز، بلیط و سایر تدارکات مرتبط مختل کرده است، با پیگیری های فدراسیون کشتی، تیم کشتی کلاسیک بانوان، با حمایت اسپانسری ویژه، که تمامی هزینه های اعزام تیم را برعهده گرفته است، در تورنمنت بین‌المللی لبنان که روز اول مهرماه و با حضور کشتی گیران 10 کشور دنیا در بیروت برگزار می شود، شرکت می کند.

ترکیب تیم بانوان در این رقابت ها به شرح زیر است:

50 کیلوگرم: فاطمه محمدی
55 کیلوگرم: زهرا یزدانی
60 کیلوگرم: فاطمه نیکبخت
65 کیلوگرم: میمنت قاسم آبادی
70 کیلوگرم: کوثر لفته زاده
75 کیلوگرم: معصومه خانلر

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =