سازمان لیگ امروز درباره دیدار سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس در تاریخ ۲۹ تیر تصمیم‌ گرفت و پرسپولیس را قهرمان سوپرجام اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اعلام قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام، استقلالی ها حسابی اعتراض کردند که چرا چنین تصمیمی گرفته شده. آن ها حتی رسما به فدراسیون اعتراض کردند و حرفشان این بود که درخواست باشگاه استقلال تعویض بازی بوده و درباره انصراف، صحبتی را مطرح نکرده اند که حالا سازمان لیگ چنین تصمیمی گرفته است.
اما از طرف دیگر سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خلاف استقلالی ها صحبت می کند و مدعی است که استقلال انصراف داده است. او در این مورد گفت: در جلسه ای که داشتیم به طور کلی درباره مسابقه‌هایی که قرار است در تهران برگزار شود، صحبت کردیم که سوپرجام هم بخشی از آن بود. در نهایت بر اساس انصراف استقلال از این دیدار، تصمیم گرفته شد پرسپولیس به عنوان برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام اعلام شود.
حالا باید دید آیا تصمیم سازمان لیگ مورد تجدید نظر قرار می گیرد یا نه. احتمال این اتفاق هم البته کم نیست چراکه فتاحی گفته پرونده استقلال را به مراجع ذی‌صلاح ارسال کردیم تا درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =