۰ نفر
۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

ایلنا نوشت: بزرگترین رستوران زیرآبی جهان متشکل از یک سازه فولادی به همراه گنبدی شفاف و آکریلیکی است تا افرادی که برای صرف شام به داخلش می آیند بتوانند جانداران دریایی را هنگام عبورشان از کنار رستوران مشاهده کنند.

بزرگترین رستوران زیرآبی جهان در اقامتگاه رویایی جزیره هوراواهی در مالدیو در حالی در سال ۲۰۱۶ نصب شد که رستوران زیرآبی نماهای خیره کننده از بستر اقیانوس پیش چشمان شما قرار خواهد دارد. البته این رستوران برخلاف بسیاری از رستوران های زیر آبی معمول جهان که صرفا یک دو جین نفرات را در خود جای می دهند قادر به پذیرایی از ۳۰ نفر می باشد.

بزرگترین رستوران زیرآبی جهان متشکل از یک سازه فولادی به همراه گنبدی شفاف و آکریلیکی است تا افرادی که برای صرف شام به داخلش می آیند بتوانند جانداران دریایی را هنگام عبورشان از کنار رستوران مشاهده کنند. قرار است رستوران در نزدیکی صخره مرجانی کم عمیقی در Lhaviyani Atoll مستقر شود.

در خصوص طراحی بزرگترین رستوران زیرآبی جهان نیز باید گفت که طراحی سقف رستوران توسط یک شرکت معماری واقع دراوکلند به نام MJ Murphy انجام شده که به خاطر طرح های غرق شدگی و خلاقانه آکواریومی خود معروف هستند و به علاوه رستوران اسمالر آندرسی در اقامتگاه جزیره رانگالی در کونراد مالدیو را نیز همین شرکت طرح زده است.

البته فراموش نشود که کار ساخت توسط Fitzroy Engineering انجام شده است. این را هم بگوییم که سازه ۲۲٫۵ متری بوده و ۴۱۰ تن وزن دارد و ساخت آن نیز ۱۰ ماه طول کشیده است.

با این حال افراد علاقمند به صرف شام در این رستوران باید از طریق کلبه کوچکی که روی آب قرار دارد و از یک مسیر راه پله چرخشی ۱۳ متری به رستوران وارد شوند. از آنجایی که جا برای آشپزخانه بسیار کم است، غذا در ساحل آماده شده و از طریق آسانسور مخصوص حمل غذا و ظروف حمل می شود و همچنان گرم به دست مشتریان خواهد رسید. علاقمندان می توانند این رستوران را برای مراسم های خاصی نظیر عروسی رزرو کنند و حتی امکان تبدیل به سوئیت ماه عسل را برای زوج های ماجراجو نیز وجود دارد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =