ایسنا نوشت: جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: سارقان به 200 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ سید محمد حسینی در این باره، گفت: ماموران کلانتری چیتگر روز چهارشنبه هنگام گشت زنی در سطح حوزه متوجه ایستادن دوبله یک دستگاه خودروی سواری در کنار خودرویی دیگر در خیابان شدند.

وی با اشاره به اینکه راننده آن، خودروی خود را آماده حرکت نگه داشته بود و شخص دیگری در حال خالی کردن صندوق عقب خودروی پارک شده بود، افزود: متهمان به محض مشاهده واحد گشت کلانتری با خودرو به سرعت از محل متواری شدند.

وی افزود: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند خودروی سارقان را در حد فاصل بزرگراه کرج- بلوار ایران خودرو متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به بررسی های صورت گرفته در خصوص سوابق متهمان، بیان داشت: هر دو متهم دارای چندین سابقه کیفری در خصوص سرقت می باشند که پس از رهایی از زندان دوباره اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو کرده بودند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۰۰ فقره سرقت در چیتگر و مناطق غربی پایتخت اعتراف کردند، گفت: هر دو سارق برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =