ایجاد ٦٥ فرصت شغلی توسط یکی از واحد های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت : واحد امور چاپخانه های این اداره کل طی ١٥ ماه توانست ٦٥ فرصت شغلی ایجاد کند .

به گزارش خبرآنلاین لرستان،حجت الاسلام حمید رضا حنان با اعلام این خبر گفت : واحد امور چاپخانه های این اداره کل در اقدامی بی نظیر از ابتدای سال ١٣٩٦ تا پایان سه ماهه ی اول سال جاری مجوز و پروانه ی فعالیت ٢١ واحد چاپخانه در استان را در حوزه های همچون افست ، دیجیتال و چاپ بنر صادر نموده که تمامی این واحد ها در حال حاضر مشغول به کار بوده و موجب ایجاد ٦٥ فرصت شغلی در استان شده اند .

وی افزود : در همین راستا مبلغی در حدود ٢٥ میلیارد ریال ، سرمایه گذاری مستقیم در استان صورت پذیرفته که گامی موثر در جهت کاهش آمار بیکاری در استان و بالا بردن سطح تولیدات داخلی می باشد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطر نشان ساخت در حال حاضر ٨٠ واحد چاپخانه در استان وجود دارد که از این تعداد ٢٧ واحد در مرکز استان و مابقی در شهرستان های استان فعالیت دارند و نزدیک به ٥٠٠ نفر در این مراکز مشغول به کار هستند .

حنان تصریح کرد : با افزوده شدن این تعداد واحد چاپخانه ، ١٠/٥ ورق به ظرفیت توانمندی ورق چاپخانه های استان اضافه شده به طوری که هم اکنون در مرکز استان قابلیت چاپ کتاب در قطع های استاندارد وجود دارد .

حنان در پایان خاطر نشان ساخت : در سالی که توسط مقام معظم رهبری ( مد الظله العالی ) با عنوان حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده ، ایجاد شغل برای جوانان و نوجوانان متخصص و متعهد استان ، می توان زمینه ساز تحقق این شعار و فراهم نمودن زمینه های توسعه ی پایدار در استان باشد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =