‍ تاکید مدیر عامل شرکت گاز لرستان بر لزوم حمایت از تولید کنندگان داخلی

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان بر لزوم حمایت از تولید کنندگان داخلی تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و نامگذاری سال جاری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» گفت: حمایت از کالای ایرانی نباید فقط در حد یک شعار باقی بماند و با توجه به اینکه چرخ اقتصاد یک کشور بر پایه تولید استوار است و همه ی ما باید با خرید و تبلیغ کالای ایرانی از آن به معنای واقعی حمایت‌ کنیم .
غلامرضا لطفغلیان در ادامه بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی در فرمایشات مقام معظم رهبری (مد) فراتر از خرید کالای ایرانی می باشد و می توان گفت مصرف صحیح و بهینه منابع انرژی از جمله آب برق گاز حرکت درست در راستای تحقق عینی این شعار می باشد که با ترویج فرهنگ مصرف بهینه و صحیح منابع انرزی می توان گامی بزرگ در این مسیر برداشت.
وی خاطر نشان کرد: مردم انتظارات ویژه ای از دستگاههای خدماتی دارند بنابراین هدف گذاری ما در سال جدید باید ارتقای کیفیت خدمات باشد .
مهندس لطفعلیان با اشاره به توانایی های فنی و تخصصی شرکت‌های تولید کننده تجهیزات مورد نیاز گازرسانی گفت : یکی از اهداف ما در سال جاری تقویت شرکتهای تولید کننده تجهیزات می باشد .
وی افزود : تقویت پیمانکاران اجرایی نیز می تواند موجب رشد و شکوفایی استان شود و امید است شرکت گاز استان نیز در کنار سایر ارکان دولت در استان لرستان بتواند گامی در عمل به منویات مقام معظم رهبری ( مد ) بردارد .
مدیر عامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد که گازرسانی به واحدهای صنعتی استان در سال جاری از حرکت جدی این شرکت جهت حمایت از تولید داخل و تحقق این شعار می باشد .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =