تولید شامپو تثبیت کننده رنگ مو خاویار پرونایس در شرکت داروسازی دکتر جهانگیر

قائم مقام شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر از تولید شامپو تثبیت کننده رنگ مو خاویار پرونایس در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر مونا جهانگیر گفت: شامپو تثبیت کننده رنگ مو خاویار غنی شده از عصاره خالص خاویار و سرشار از اسیدهای چرب امگا 3- 6 و 9 می باشد.
وی اضافه کرد: این شامپو حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی مانند عصاره انار، گلرنگ و بره موم است که باعث افزایش دوام ، ماندگاری و تثبیت رنگ مو شده و باعث محافظت از مو در برابر مواد شیمیایی و حرارت های فیزیکی می شود.
وی ادامه داد: شامپو تثبیت کننده رنگ مو خاویار پرونایس سرشار از عصاره های طبیعی و باکیفیت برای حفظ رنگ ، شادابی و نرمی موهای خشک و رنگ شده ، فرموله شده است.
قائم مقام شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر اظهار کرد: نور خورشید با تولید رادیکال های آزاد و اکسیداسیون رنگدانه ها باعث محوشدن رنگ طبیعی و رنگ های شیمیایی مو می شود و استفاده از آنتی اکسیدان ها به منظور کاهش تغییرات رنگ مو، یکی از مناسب ترین راهکارهای پیشنهادی برای تثبیت رنگ مو است.
دکتر جهانگیر گفت:عصاره های انار و گلرنگ موجود در شامپو تثبیت کننده رنگ مو خاویار پرونایس به خاطر داشتن مقادیر بالایی از ترکیبات پلی فنل و تانن ها که دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند، در شامپو تثبیت کننده رنگ موی خاویار پرونایس به کار رفته اند.
وی اضافه کرد: امروزه استفاده از رنگ موهای شیمایی باعث بروز مشکلاتی مانند خشکی و وز شدن موها شده و از طرفی تمایل برای حذف رنگ مو هم سبب شده است تا این واحد تحقیقاتی تولیدی تولید شامپو تثبیت کننده رنگ مو پرونایس را با استفاده عصاره خالص خاویار به عنوان یک ماده تقویت کننده ، تغذیه کننده و ...در این واحد دانش بنیان عملیاتی کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =