میزان نوشت: سیاوش پور از تایید رای پرونده اهورای سه ساله در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: پس از انجام تشریفات و تقاضی اولیای دم و استیذان از رئیس قوه قضاییه رای به مرجله اجرا در خواهد آمد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده قتل اهورای 3 ساله گفت: پرونده در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان گیلان متنهی به صدور رای شد و در دیوان عالی کشور در شعبه 47 به صورت فوق العاده رسیدگی شد.
او گفت: رای صادره در دیوان عالی کشور تایید و قطعی شد و پس از انجام تشریفات و تقاضی اولیای دم و استیذان از رئیس قوه قضاییه رای به مرجله اجرا در خواهد آمد. سیاوش پور ادامه داد: متهم برای عنوان اتهام به قتل به قصاص نفس محکوم شد و برای جرم تفخیذ به عنف (لواط غیرمدخوله) به ۱۰۰ ضربه شلاق و ۲ سال تبعید محکوم و جهت عنوان اتهام لواط مدخوله تبرئه شد.

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: برای جرم کودک آزاری به ۶ ماه حبس و پرداخت ارش و برای شرب خمر به ۸۰ ضربه شلاق به عنوان حد محکوم شد. 25 مهرماه رئیس کل دادگستری گیلان از وقوع یک فقره کودک آزاری منجر به قتل خبر داد و گفت: ناپدری یک پسربچه حدوداً 3 ساله پس از آزار و اذیت جسمی این کودک، سر طفل را به دیوار می‎کوبد که در اثر این اقدام کودک فوت می کند.

سیاوش‎پور گفت: ناپدری طفل در بازجویی اظهار داشته که هیچگونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به این عمل مجرمانه مواد مخدری نیز مصرف نکرده است اما به منظور بررسی دقیق این ادعا پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شد. حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان ۲۶ مهرماه با اشاره به وقوع یک فقره کودک آزاری منجر به قتل در رشت اظهار کرد: طبق نظریه پزشکی قانونی علت تامه فوت خونریزی مغزی گزارش شده است.

۴۷۲۳۸

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشم IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    1 2
    از قوه قضاییه ممنونیم.