جمعی از هنرمندان به حادثه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی حادثه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج با بیش از 60 سرنشین در منطقه سمیرم اصفهان هنرمندان نیز به این اتفاق واکنش نشان دادند.

این هواپیما 60 مسافر و شش تیم پرواز داشت که متاسفانه طی این حادثه تمامی سرنشینان آن از جمله 59 بزرگسال و یک کودک، یک خلبان، یک کمک خلبان، دو مهماندار و دو پرسنل امنیت پرواز جان باختند.

از جمله هنرمندانی که در صفحات اینستاگرامشان به این واقعه واکنش نشان دادند می‌توان به حمید فرخ‌نژاد، حجت اشرف‌زاده، پژمان جمشیدی، سحر دولتشاهی، پرستو گلستانی و لیلا اوتادی اشاره کرد. 

حمید فرخ‌نژاد با انتشار عکسی از پرچم ایران با نوار مشکی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «تسلیت به خانواده‌های عزادار سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج» 

 

حجت اشرف‌زاده هم با انتشار مصرعی از حسین منزوی؛ «بی تو آوارم و بر خویش فروریخته‌ام» نوشت: «تسلیت برای هواپیمایی که سقوط می‌کند و هیچ کس عذرخواهی نمی‌کند، هیچ مدیری استعفا نمی‌دهد و بعدِ چند هفته همه چیز به فراموشی سپرده می‌شود تا فاجعه بعدی. مگر خداوند به فریاد رسد و صبر به بازماندگانشان دهد.» 

 

 

پرستو گلستاني هم نوشت: «باز هم، باز هم خبر ناگواری دیگر.» 

لیلا اوتادی نوشت: «باز هم تسلیت. آخه شب عید؟ خانواده‌هاشون چی؟ متاسفم» 

پژمان جمشيدي هم با انتشار عكسي مشابه حميد فرخ‌نژاد، درگذشت هموطنانمان در سقوط هواپيما را تسليت گفت.


همچنين سحر دولتشاهي، نسبت به حادثه سقوط هواپيما واكنش نشان داد و تصوير سياهي به نشانه همدردي با خانواده جانباختگان منتشر كرد.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    8 14
    دوباره امید و دوباره ایران
  • دانشجو GB ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    17 32
    من مخالف تسلیت گفتن و ابراز همدردی با بازماندگان نیستم، ولی این هنرمندان ما هم دیگه شورش در آوردنند یعنی منتظر یک اتفاق هستند سریع عکس و پیام تسلیت بدهند
    • سیدمحمد افشین ES ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
      2 0
      ماملت احساسی هستیم وزود هم فراموش می کنیم. فکرمیکنیم همدردی فقط یعنی تسلیت گفتن. اهل فکر نیستیم آنهایی هم که فکر می کنند ،فقط فکر میکنند اهل عمل نیستند...
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    26 2
    یاسوج زیباومحروم ماکهگیلویه وبویراحمدی ها،فقط درخبرهای بدسرتیترمی شود.به قول حسین پناهی شاعردیارمان : کهکشانها کو زمینم؟ زمین کو وطنم؟ وطن کو خانه ام؟ خانه کو مادرم؟ مادر کو کبوترانم؟ من گم شدم در تو یا تو گم شدی در من ، ای زمان؟.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    26 1
    باعث تاسف که مردم ما که در آتش کشتی و سقوط هواپیما و برخورد قطار و تصادف جاده ای چان می سپارند
  • ای بابا IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    13 26
    آقا این هنرمندا هم دیگه ...... در آوردن . هر چی میشه سریع پیام . شما خودتون صب تا شب دنبال عشق و حالید . غصه نخورین موهاتون سفید میشه .