در عملیات ضربتی پلیس بروجن یک دستگاه پراید سرقتی توقیف و 2 سارق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن ازتوقیف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی و دستگیری دو سارق در عملیات تعقیب و گریز ماموران این شهرستان، خبرداد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ غلامعلي شكري در اين باره اظهار كرد: در پي وصول گزارشي به مركز فوريت هاي پليسي110 بروجن مبني بر سرقت يك دستگاه سواري پرايد در شهر نقنه مراتب در دستور كار قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بروجن افزود: با اجراي طرح مهار و كنترل دقيق مبادي ورودي و خروجي شهرستان خودرو سرقتي در يكي از محور هاي مواصلاتي شهر نقنه مشاهده و به راننده آن دستور ايست داده شد.

اين مقام انتظامي شهرستان خاطرنشان كرد: راننده خودرو ضمن بي توجهي به دستورايست پي در پي پليس بر سرعت خود افزوده و قصد فرار از چنگال قانون را داشت كه ماموران با رعايت قانون به كارگيري سلاح پس از تيراندازي هوايي لاستيك خودرو را هدف قرار دادند كه با توقف خودرو در حاشيه جاده ضمن دستگيري دو سارق خودرو سرقتي نيز به يگان انتظامي منتقل شد.

سرهنگ شكري با اشاره به سوابق متعدد متهمان در امر سرقت و معرفي آنان به مراجع قضائي از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك در زمينه سرقت اماكن عمومي و خصوصي، موضوع را در اسرع وقت به سيستم فوريت هاي پليسي110 نيروي انتظامي شهرستان بروجن گزارش كنند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =