مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی از همکاری ۳۰هزار تن برای استقبال از مسافرین نوروزی استان خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جلیل جباری روز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: از آغاز این ستاد که ابتدای بهمن‌ماه، جلساتی با هتل‌ها، مراکز اقامتی و سمن‌ها برای استقبال از مسافرین نوروزی برگزار شده که در این راستا پنج هزار تخت اقامتی در هتل ها، مهمانسراها و اقامتگاه ها و پنج هزار تخت دیگر در مدارس مهیا شده است.
وی افزود: نوروز امسال بیش از ۳۰هزار نیرو به عنوان عوامل اجرایی آماده استقبال از میهمانان نوروزی خواهند بود.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان با اشاره به تدارک برنامه‌های متنوع در ایام نوروز اظهار کرد:  برپای سفره های هفت سین، اجرای برنامه نوروزگاه‌ها در شهرهای مختلف استان، نمایشگاه‌های صنایع دستی و برگزاری بازی‌های بومی محلی از مهم‌ترین برنامه‌های نوروز استان خواهد بود.
وی افزود: همچنان اتوبوس گردشگری در شهرستان های ارومیه، میاندوآب، خوی، ماکو و پیرانشهر برای استقبال از مسافرین و بازدید آنان از مراکز دیدنی این شهرها تدارک دیده شده است.
جباری خاطر نشان کرد: در سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر این استان را به عنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب کرده بودند که افزایش ۵۰۰ هزار نفری این مسافران در سال جاری قابل پیش بینی است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =