مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عملکرد مدیران سابق این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افتخارى در مورد انتقاد هايى كه شخصا به او وارد مى شود بيان كرد :اگر اين افراد در كنار ما باشند مى بينند كه ما ٢٤ ساعت در حال انجام كار هستيم.

او در مورد عكسى كه هنگام خواب در فرودگاه از وى منتشر شده است، بیان کرد: اين عكسى نشان مى دهد كه يک فرد از صبح تا شب بيدار بوده است و حالا هم يک استراحت كوتاه داشتم .در هر صورت ما هم انسان هستيم و هر انسان عاقلى بايد ٨ ساعت در روز بخوابد. يعنى من ١٥دقيقه هم نمى توانم بخوابم؟! باز هم مى گويم افرادى خواب بودند كه ١٠ سال بدهى روى دست اين باشگاه گذاشتند نه من.

افتخاری افزود:در اين ٢ سال به اندازه ١٠ سال آنها كار كردم .بهتر است بررسى كنند و بپرسند از مربيان و بازيكنانى كه سال هاى سال پول خود را نگرفتند و تازه دارند براى دريافت پول هاى خود اقدام مى كنند صحبت كنند تا متوجه همه مطالب شوند. اينكه تغييراتى را در زمان حساس انجام دادیم كار ساده اى نبود. ما بتوانيم اين كار را انجام دهيم و تيم را از موقعيت بحرانى خارج كنيم. من توجهى به موضوعی ندارم.هوادار حق دارد از باخت تیمش گله کند اما توهين کردن صحیح نیست چرا كه من نمى بخشم و به خدا مى سپارم.

او در مورد بازى استقلال برابر الهلال و اردوى اين تيم در خارج از ايران گفت: ما برنامه ريزى خوبى را براى بازى هاى آسيايى انجام داديم و اردويى كه در قطر زديم فرصت خوبى براى بازيكنان و شفر بود تا تيم را آماده كنند. خوشبختانه تيم از لحاظ روانى و فنى در شرايط خوبى قرار گرفت. با وجود اینکه این اردو هزینه داشت اما برای کسب نتیجه لازم بود و خوشبختانه در بازی شب گذشته تیم موفق عمل کرد و به پیروزی رسید که اميدوارم اين روند ادامه پيدا كند.

او ادامه داد :در حال حاضر در شرايطى هستيم كه بهتر است به باشگاه استقلال كمک شود تا از اين فرصت بدست آمده استفاده كند و امسال در آسيا مقام خوبى را براى كشورمان كسب كند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بحث پاداش استقلالى ها پس از برد مقابل الهلال بيان كرد :من در عمان قول پاداش را دادم .قبل از العين پاداش بازيكنان را مى دهم.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =