مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان، گفت: احیای کودک 9 ساله که دچار حادثه غرق شدگی در آب های چنار برم کهگیلویه و بویراحمد شده بود، توسط تیم اورژانس میمند با موفقیت صورت پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه وبویراحمد، جلال پورانفرد ابراز داشت: این حادثه در ساعت 2 و 19 دقیقه بعد ازظهر 1 مرداد ماه سال جاری رخ داد که به محض گزارش خبر، تیم اورژانس میمند، بخش پاتاوه، به محل اعزام و اقدامات لازم جهت احیا را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه کودک 9 ساله توسط افراد محلی از آب خارج و به مرکز درمانگاه پاتاوه انتقال داده شده بود، اضافه کرد: تکنسین های فوریت پزشکی میمند با انجام معاینات اولیه متوجه عدم علائم حیاتی درکودک شدند و بلافاصله فرایند احیا شروع شد.

وی ادامه داد: پس از احیا و برگشت علائم حیاتی همچون تنفس و نبض، کودک به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافت و هم اکنون وضعیت کودک ناپایدار و بدخیم است.

در ادامه طب اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: بیمار در هنگام تحویل از پرسنل اورژانس دارای علائم حیاتی همچون نبض بوده است که مابقی مراحل درمانی توسط بیمارستان انجام می گیرد.

دکتر محمد طهماسبی در پایان خاطر نشان کرد: در هنگام تحویل بیمار اکسیژن رسانی ۸۰درصد بوده و هم‌اکنون به ۱۰۰درصد رسیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =