روزانه ۴۰۰ تن آسفالت در معابر کرج توزیع می شود

اقتصاد بر خط نوشت : علیرضا عاقلی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرج گفت :روزانه ۴۰۰ تن آسفالت در معابر کرج توزیع می شود.این میزان آسفالت به منظور لکه گیری در سطح معابر تولید می شود.

علیرضا عاقلی در نشستی اظهار داشت: طی هفته جاری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیر برای تولید آسفالت خریداری شده که اکنون روزانه ۴۰۰ تن آسفالت در این کارخانه تولید و بین مناطق ۱۰ گانه کرج توزیع می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه آسفالت تولید شده به صورت روزانه بر اساس نیاز مناطق است، گفت: این میزان آسفالت به منظور لکه گیری در سطح معابر تولید می شود.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری افزود: در صورتی که نیاز روزانه مناطق برای لکه گیری بیشتر باشد، این سازمان آمادگی تولید آسفالت بیشتر را دارد.

عاقلی همچنین از لکه گیری آسفالت خیابان های اردلان در منطقه ۸ کرج خبر داد و افزود: این عملیات به صورت مکانیزه و از سوی سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری طی ۲ روز آینده انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های آتی سازمان در خصوص بازیافت آسفالت گفت و ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت قیر و ضرورت کاهش هزینه های جاری در مجموعه مدیریت شهری، سازمان عمران، بازیافت آسفالت را در برنامه های آتی خود قرار داده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری خاطر نشان کرد: در صورت تحقق بودجه برای خرید تجهیزات لازم جهت بازیافت آسفالت در کارخانه آسفالت، به زودی شاهد خودکفایی این کارخانه در بازیافت آسفالت خواهیم بود. خرابی آسفالت معابر کرج در ماه های اخیر سبب نارضایتی شهروندان شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =