امروز (دوشنبه ۳۰ مهر)، کاربران خبرآنلاین، تعریف خواننده زن آذربایجانی از پژمان بازغی را خواندند. در ادامه، خاطره جالب مهدوی کیا از رختکن تیم‌ملی و رقص استاد اسدی! هم مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ساعات آغازین آخرین روز از ماه مهر کاربران علاقه زیادی به خواندن اخباری درباره جزئیات نیروهای ربوده شده در میرجاوه نشان دادند و صحبت‌های رهبری با مسئولان را نیز خواندند. همچون روزهای گذشته خبرهایی درباره نرخ دلار هم توجه کاربران را جلب کرد.

در ادامه می‌توانید مطالب پربازدید امروز در حوزه‌های مختلف خبری را از نظر بگذرانید:

در سرویس سیاست، اولین تصاویر ادعایی "جیش العدل" از نیروهای ربوده شده در میرجاوه پربازدید شد. ظریف ایران را به قرون ۱۲ و ۱۳ میلادی ‎پرتاب کرد! هم کلیک زیادی خورد. در ادامه، کاربران عکسی از نمایندگان مجلس که پیراهن یک تیم برزیلی را تن کردند ، دیدند.

در سرویس اقتصاد، تازه‌ترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی توجه کاربران زیادی را جلب کرد. دنبال کنندگان اخبار اقتصادی همچنین خواستند بدانند آزادسازی قیمت لوازم خانگی به نفع کیست؟

در سرویس فرهنگ، تعریف خواننده زن آذری از پژمان بازغی در صدر اخبار نشست و  صحبت‌های حمید گودرزی در کافه خبر که گفته بود «پول باشد، فراموش شدم هم مهم نیست» پربازدید شد. خبرها درباره محمدرضا گلزار ، امروز هم نظر کاربران به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، رونمایی از ثروتمندترین و موفق‌ترین زنان جهان در 2018 پربازدید شد. همچنین دفاع کیهان از ازدواج دختران در سن زیر18سال تعجب کاربران را در پی داشت.

در سرویس بین‌الملل، گفت‌و‌گویی با موسویان، دیپلمات سابق وزارت خارجه با عنوان ترکیه حاضر به معامله نشد، قطر انتقام سخت گرفت پربازدیدترین خبر شد. در ادامه، بن‌سلمان خطاب به کوشنر گفت: هرگز کودتای غرب علیه خود را فراموش نمی‌کنم.

در سرویس ورزش، پست همسر جردن باروز برای حسن یزدانی خبر مهمی برای کاربران بود. دردسری که یک ویرگول برای رامین رضاییان و تیم بانوان ملوان ایجاد کرد! هم مورد توجه قرار گرفت.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =