۰ نفر
۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۹

رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست حمایت از گروه های تروریستی، تعدادی موشک را به سمت فرودگاه نظامی نیرب در نزدیکی حلب شلیک کرد که به گفته خبرگزاری دولتی سوریه منجر به خسارتهای مالی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانال اخبار سوریه گزارش داد: به گفته منابع مطلع، این حمله با ۸ فروند موشک صورت گرفته و تاکنون ۵ شهید داشته است.

در حمله به فرودگاه نیرب، یا در واقع پایگاهی در نزدیکی آن؛ - جعفر محيي الدين ويوسف غزال، نبل والزهراء ، - سامر حايك، اللاذقية، - فراس العموري، حلب، - سامر نجار، حمص؛ به شهادت رسیدند.

از قرار معلوم رژیم صهیونیستی از پرنده های بدون سرنشین در این حمله استفاده کرده است. برخی از شلیک ۱۰ موشک و برخی نیز می گویند ۸ فروند شلیک شده که به نظر دومی صحیح تر است. اینکه این پهپاد از چه مسیری وارد منطقه شده اند، خود سوال است.

 

در همین حال خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ، به نقل از یک منبع سوری گزارش داد: رژیم صهیونیستی حملاتی موشکی علیه یک مقر نظامی در شمال فرودگاه نظامی النیرب در حلب داشت که تلفات جانی در بر نداشت.

این منبع نظامی سوری گفت: براساس اطلاعات اولیه این مقر با هشت موشک هدف گرفته شد که سامانه‌های پدافند هوایی سوریه توانستند چهار مورد را قبل از رسیدن به هدف رهگیری و ساقط کنند در حالی که بقیه به اطراف این مقر نظامی اصابت کردند.

به گفته این مقام نظامی، دشمن صهیونیستی بار دیگر تلاش ناامیدکننده خود را در حمایت از تروریست‌های شکست خورده در درعا و قنیطره تکرار کرد و یکی از مواضع نظامی ارتش سوریه را در شمال فرودگاه نظامی النیرب هدف گرفت.

فرودگاه النیرب در شرق شهر حلب در ۱۰ کیلومتری آن بین دو منطقه النیرب و جبرین واقع است و در شمال آن شهرک صنعتی الشیخ نجار یکی از بزرگترین مناطق صنعتی سوریه واقع است.

این در حالی است که ارتش سوریه حملات خود به مواضع تروریست‌ها در شرق قنیطره را آغاز کرده است. ارتش سوریه همچنین بر ۹۰ درصد مساحت استان درعا تسلط یافته و مرزهای مشترک با اردن را پس گرفته و در تلاش برای تسلط بر مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی در دو استان درعا و قنیطره است.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    11 5
    حالا ایران که اینهمه از سوریه حمایت میکنه چرا اقدامی علیه اسراییل انجام نمیده
  • بی نام DE ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    7 13
    مرگ بر امریکا