خراسان نوشت: براساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی تأمین امنیت خود را صد درصد در اختیار سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) قرار داده است!


«محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی که با زیر آب کردن سر بسیاری از رقبایش به قدرت رسیده، در یک سال گذشته چندین بار مورد سوء قصد قرار گرفته و حتی برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند وی به خاطر هراس از احتمال کودتا و یا ترور بیشتر اوقات خود را در یک کشتی به سر می‌برد. 

اکنون برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که وی به دلیل این نگرانی‌ها تامین امنیت خود را هم به موساد واگذار کرده است.به گزارش العالم، «هاوارد واینمن» تحلیلگر سیاسی آمریکایی از جمله کارشناسانی است که گفته «محمد بن سلمان» تأمین امنیت خود را کاملا به سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) واگذارکرده است.

این تحلیلگر سیاسی به شبکه‌های تلویزیونی «ام.‌اس.‌ان.‌بی.‌سی» آمریکا گفته، «اطلاعات منتشر شده در اسرائیل نشان می‌دهد محمد بن سلمان برای آنکه از هرگونه کودتایی در عربستان در آینده در امان بماند تأمین امنیت شخصی خود را به طور کامل به موساد سپرده است.

به گفته «هاوارد واینمن»، «بر اساس گفته‌های منابع امنیتی اسرائیلی محمد بن سلمان از نظر تأمین امنیت صد درصد به موساد متکی است. بن سلمان به ملت و ارتش سعودی و نیروهای امنیتی در تأمین امنیت شخصی و ترددهایش اعتماد ندارد و همه تحرکاتش بر اساس اطلاعات ویژه‌ای است که موساد به صورت روزانه در اختیار او قرار می‌دهد و حمایت شخصی از وی به عهده موساد و با نظارت آن و توصیه‌های این سازمان امنیتی اسرائیلی است.

با توجه به سیاست‌های بن سلمان در مورد دستگیری شاهزاده‌ها و مخالفان و همچنین کودتای سال گذشته وی علیه محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان ایجاد جو بی‌اعتمادی در کاخ پادشاهی کاملا طبیعی است.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =